neděle 9. září 2012

Zpovídáme nováčky - Sylvia Belitia Rawison



Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérii článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.

Dnes je na řadě  Sylvia Belitia Rawison 
Tato zrzečka mě hned uhranula svýma očima. Mini rozhovorem s ní vám právě přináším :)


Tady jsou moje otázky:


1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?


2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?


3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?


4) Do jaké koleje bys chtěla?


5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?


6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?


7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?


8) Nějaké moudro na konec?



A zde odpovědi Sylvie:
1) O této škole vím již déle... Je přeci mezi kouzelníky známá, ne?
2) Z mé rodiny, kterou mám ráda. A jestli jsou mí rodiče mudlové či kouzelníci, to už je přece jedno.
3) Líbí či nelíbí... Nevím... Nemůžu si zvyknout. Objevila jsem toho zatím málo z toho, co vím, že se v tomto hradě nachází... Každopádně je to tu pěkné a hlavně (na mě až moc) veliké. Budu si asi dýl zvykat.
4) Těžko říct. Jsem svým způsobem ráda, že nás zařazuje Moudrý klobouk. Uvidíme, kam se dostanu... Ať to bude kamkoliv, bránit se nebudu.
5) Stejná odpověď jako předtím. Nevadí mi žádná kolej.
6) Celkem jo, protože ta béžová mi vadí. Být tu tak bez barvy, nikam nepatřit... No, brzo to skončí...
7) Uvidíme... Zatím se celkem těším hlavně na svou kolejku. Těšení na vyučování přijde pak...
8) Chjo :D Nevím, netuším...

Děkuji za odpovědi a těším se, kam tě klobouk pošle!
Pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: