čtvrtek 13. září 2012

Šatová mánie

Lilian Isabella Rorrs 
Rozřazovací slavnost se blížila a na všech obyvatelích hradu to začalo být patrné. Tedy na všech… hlavně na děvčatech. Ačkoli měl být velký večer až ve středu, většina dívčího osazenstva chodila už od předchozího pátku v překrásných róbách.

Každou chvíli je v síni slyšet pláč některé studentky, která rozprodala svůj majetek, jen aby si mohla koupit nové kousky v NiTi (ano, pouze v NiTi, příčná totiž své slovo nedodržela a žádné plesové róby se na pultech neobjevily ) Pozn. redakce - změna po odevzdání tohoto článku do tisku: nakonec i na Příčné se probudili a otevřeli obchod pánů Twilfitta a Tattinga! Tak snad se i zde blýská na lepší časy.

Chlapci tomuto šílenství unikli zřejmě jen proto, že na ně madam Niam ve své kolekci pozapomněla. Pravděpodobně počítala s tím, že jim je jedno, v čem se na slavnosti objeví nebo že už mají dávno nakoupeno (víme, že u starších marnivých studentů tomu tak je).
Byla jsem zvědavá, proč celá tato situace nastala, a tak jsem vyzpovídala pár náhodně vybraných (překrásně oblečených) dívek.

Čím tě nové modely tak uchvátily?
Taky ses musela vzdát starších kousků, abys tyto šaty získala?
A hlavně nevadí ti, že se na slavnosti objeví spousta lidí ve stejném modelu?

Linn Rose Lairová
1) Nové modely mě uchvátily tím, že jsou zkrátka krásné. Původně jsem chtěla (a stále ještě chci) ty Nebeské šaty a taky Vodní hlubinu, ale Ohnivé šaty vyhrály. Zvlášť se mi líbí, že to nejsou šaty kolejní - že člověk nemůže říct (teda, samozřejmě, může, ale víš, jak to myslím... :D) že tyhle jsou červené, ty jsou nebelvírské, a tyhle zas modré, to jsou pro havraspárské. Za kolejní šaty by se daly považovat tehdy, kdyby tam byla žlutá a zelená :D Každopádně, když jsem se nemohla rozhodnout mezi modrými a červenými, červené to nakonec vyhrály. Myslím, že mi dodávají na odvaze ;)
2) Musela jsem se vzdát starších kousků, ale jelikož jsem si je koupila jen proto, že jsem měla peníze a zrovna nebyla doplněná Příčná ani NiT, nijak zvlášť mi to nevadilo. A pár galeonů jsem měla na kontě, takže...
3) Samozřejmě, že vadí :D Ale nemůžu čekat, že nikdo jiný tenhle pěkný kousek mít nebude. Každopádně se pokusím svůj model ozvláštnit doplňky :)

Vea Sophie Williams
1) Skoro každé šaty se mi líbily. Každé byly něčím jinak zajímavé. Vybírala si jsem je tak, aby mi ladily k vlasům a k obličeji. Chtěla jsem něco žlutého, abych reprezentovala kolej. Bohužel se mi nejvíce líbily ty nejdražší, ale každý říkal, že si je mám koupit, tak jsem to riskla :) Vždy se mi líbily vzdušné šaty a trošku „navlněné“ - a medová barva patří mezi oblíbené.
2) Naštěstí ne. Přes prázdniny jsem si našetřila některé galeony, ale i přesto musím ještě pár srpců na výuku našetřit.
3) Ani ne. Každý v těch šatech vypadá jinak a každý je jedinečný sám o sobě :)

Esperanza Milagrosa
1) Čím? No stačí, že to je hodně červené nebo červenočerné a je to moje :D
Ohnivá róba je prostě překrásná a to bohatě stačí,
2) Ne, nic jsem neprodávala, měla jsem dost galeonů :-)
ne, vůbec mi to nevadí, přece nemůžeme chtít, aby byly nové věci jen po 1 kousku a všichni si ten jeden kousek záviděli, takhle je to krásné, v barevných variantách a nikdo se na nikoho nemusí škaredit proto, že se na něj daný kousek nedostal :-)


Hádanka pro bystré čtenáře: která je která?

Žádné komentáře: