pátek 7. září 2012

Zpovídáme nováčky - Michael Jones


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérií článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.
Dnes je na řadě Michael Jones.

A máme na scéně i druhého kluka! Doufejme, že se jich letos objeví daleko více. Ale teď už k Michaelovi. Ukázal se na hradě nedávno, ale už ho zná mnoho lidí. Tento usměvavý chlapec s černými vlasy a krásnýma modrýma očima se u nás jistě neztratí.

Tady jsou moje otázky:

1) Jak jsi se o naší škole dozvěděl?
2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?
3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevil?
4) Do jaké koleje bys chtěl?
5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?
6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?
7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?
8) Nějaké moudro na konec?

A zde odpovědi Michaela:

1. O existenci školy se zmínila při jednom hovoru kamarádka (o které jsem do té doby netušil, že je to čarodějka) a byl jsem pak samozřejmě štěstím bez sebe, když přiletěla moje sova.
2. Bohužel o své rodině nevím vůbec nic, nevím jestli moji rodičové žijí ani jak vypadají, od útlého věku jsem se totiž s nimi nesetkal.
3. Škola je báječná, je fajn vidět lidi se stejnými schopnostmi, jaké mám já. Už jsem byl na letové ploše, v komnatě nejvyšší potřeby a dlouho se snažím dostat se do kuchyně, ale to se mi stále nedaří.
4. Nejspíš do Nebelvíru, tam přece chodil i sám Albus P. W. B. Brumbál, i když Havraspár taky není k zahození.
5. Zmijozel, nejspíš je to předpojatost, ale Zmijozel se mi spojuje s kariérismem a povýšenectvým a ani jedno z toho nemám rád.
6. (-Polknutí-) Slyšel jsem, že při rozřazovačce budeme bojovat s rozzuřeným trollem, tak doufám, že se svojí koleje dožiju.
7. Bude určitě báječný (teda jestli přežiju to rozřazování)
8. Ať jsi hoper nebo emař, drogy ve sklepě si nevař.

Nojo! Zase ten Nebelvír, tak přejeme, ať Ti vše vyjde, jak si přeješ :) A pokud bys přišel třeba k nám, tak jistě taky nebudeš litovat:)


Pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: