pondělí 10. září 2012

Zpovídáme nováčky - Khalia Nyota Světelná


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérii článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.

Dnes je na řadě Khalia Nyota Světelná

A nyní zde máme hvědovlasou slečnu, jejíž odpovědnost je vidět na první pohled. Nenakupovala si nové věci, ale jen obnošené a šetří na výuku!

 Tady jsou moje otázky:

1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?

2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?

3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?

4) Do jaké koleje bys chtěla?

5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?

6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?

7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?

8) Nějaké moudro na konec?


A zde odpovědi Khalie:
1) Dozvěděla jsem se o ní přes mého známého, kterého nechci jmenovat :)
2) Nerada hovořím o své rodině, sama její historii příliš neznám.. Nicméně mí rodiče byli oba čarodějové, poté se ale rozešli a nyní žije mamka s mudlou, nedávno přibyla do mé rodiny i malá sestřička.
3) Zde na škole se mi líbí opravdu moc. Prolezla jsem to tu už křížem krážem, tak snad už mám nějaký ten základ za sebou. Prozatím trávím spoustu času u soutěží, ty dokáží zabavit na dost dlouho. :)
4) Cítím, že jsem spjatá uvnitř sebe s Nebelvírem, ale klidně bych byla ráda i v Mrzimoru. :)
5) Určitě by mě nikdo nedostal do Zmijozelu. Možná, že jsem někdy průbojná i ambiciózní, umím si stát za svým názorem, ale zkrátka... ne, Zmijozel nikdy.
6) Těším se velice, ačkoliv jsem trošku nervózní, zda-li nakonec neskočím tam, kde nechci. Ale uvidí se. :)
7) Tak na to jsem nedočkavější ještě víc :)) Jsem zvědavá, jaké předměty budou letos otevřené, snad si tam mezi nimi najdu to svoje :)
8) No, nejsem si úplně jistá, čím bych to mohla zakončit, tak vám sdělím své životní motto: Jestli toužíš po svobodě, začni ji hledat v sobě... :)

Tak uvidíme, co ti vyjde. Přeji co nejvíce štěstí!

Pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: