pondělí 10. září 2012

Zpovídáme nováčky - Lara Larsnager


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérií článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.

Dnes je na řadě Lara Larsnager

Tato černovlasá slečna se jako pravá zmijozelská opravdu nezapře :) Doufejme, že jí vše půjde tak, jak si přeje...
 Tady jsou moje otázky:

1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?

2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?

3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?

4) Do jaké koleje bys chtěla?

5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?

6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?

7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?

8) Nějaké moudro na konec?


A zde odpovědi Lary:
1) O škole jsem se dozvěděla z internetu.

2) Pocházím z mudlovské rodiny. Jsou to mudlové, kteří neradi něčím vybočují.

3) Na škole se mi moc líbí. Teď se spíše bavím na pouti, chci si ji ještě trošičku užít, než odjede, takže sbírám magíky především z poutě, ty další přijdou na řadu později. Také se věnuji soutěžím, abych si před začátkem školního roku stihla něco vydělat.

4) Ráda bych se dostala do Zmijozelu.

5) Do Mrzimoru.

6) Těším se, až konečně dostanu nějakou barvičku, a ne takovouhle vy...tou lososovou.

7) Protože to bude můj první školní rok, tak se moc těším, stejně jako jsem se vždy těšila do mudlovské školy, když mě tam čekal první rok.

8) Mé dva oblíbené citáty:
"Nikdo se mě neptal,  jestli se chci narodit, tak ať mi neříká, jak mám žít."
"Zvykni si na to, že máš jenom sebe. Pod sebou peklo a nahoře nebe."

Tak doufejme, že ti vše vyjde, jak si přeješ :)

Pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: