pondělí 3. září 2012

Zpovídáme nováčky - Patricia Baloure


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérii článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.
Dnes je na řadě Patricia Baloure.

Tato hnědovlasá dívka mě hned zaujala - a ptáte se čím? No tím, že tu konečně máme taky nějakou Slovenku. Našich sousedů je na hradě povícero, ale konečně se našel i nějaký mezi letošními nováčky :) A jak vidí Patricia školu a vše okolo ní? To se hned dozvíte :)
Moje otázečky:
1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?
2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?
3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?
4) Do jaké koleje bys chtěla?
5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?
6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?
7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?
8) Nějaké moudro na konec?

Odpovědi Patricie:
1) Od mojej najlepšej kamošky. Registrovali sme sa spolu.
2) Moje korene pochádzajú z južného Francúzska. Obaja moji rodičia majú jedného rodiča mudlu, ale sú kúzelníci.
3) Škola je úžasná! Objavila som letovú plochu, komnatu najvyššej potreby (aj keď sa mi ešte nepodarilo ju vytvoriť) a hlavne nákupnú horúčku! :D
4) Mrzimor alebo Havraspár, ale ani ostatné mi nevadia.
5) Taká neexistuje, z každej som už spoznala pár super ľudí.
6) Teším sa maximálne! Lososovú farbu neznášam.
7) Na školský rok sa teším tiež. Dúfam, že budem stíhať všetky predmety.
8) Dva krát meraj a raz rež.
Tak doufám, že budeme mít v Mrzimoru novou spolužačku :)
Už se na ni těšíme :)
Pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: