středa 26. září 2012

Rozhovor s pánom profesorom Whitecrowom

Rozhovor s naším panem kolejním Mattem.
Připravil prvák Michael van Burg

1. Povedali by ste nám niečo o svojej postave na Hogwarts?
Moje postava může na první pohled působit tak, že bere všechno na lehkou váhu, ale kdo s ní zažil nějakou vážnější situaci, tak poznal, že Matthew přistupuje k problémům vždycky tak, jak je to podle něj nejlepší. Pokud si myslí, že není potřeba brát něco vážně, nebo se mu zdá, že to někdo až zbytečně dramatizuje a trápí se s tím, prostě to zkusí vyhodit do vzduchu nějakým vtipem, nebo poznámkou. Ale pokud pozná, že je potřeba udělat nějaká závažná rozhodnutí, dokáže tuhle svoji stránku úplně opustit a pustit se do řešení toho problému s vážnou tváří. Nebere si věci moc osobně. Možná je to dané kočovným způsobem života, kterým jeho rodina žila v době, kdy dospíval. Neustálé přejíždění z místa na místo mu nedovolila nikde pořádně zapustit kořeny a rozvinout v sobě to, co je k něčemu takovému potřeba. Na druhou stranu během cest poznal velkou spoustu zajímavých lidí, kteří se mu stali inspirací v dalším životě.


2. Povedali by ste nám niečo o vás v skutočnom živote?Asi jako většina hráčů se snažím svůj osobní život držet mimo život postavy a nezatahovat ho na Hog. Samozřejmě se to ne vždycky podaří, zvlášť proto, že s mnohými mám tady dobré přátelské vztahy a vídáme se i v běžném životě, což se pak samozřejmě ve hře nějak odráží. Z výše uvedených důvodů se nebudu pouštět do odhalování informací o mém mudlovském životě. Přijde mi, že kdo měl tu příležitost mě poznat osobně, ten si obrázek udělal, a ti ostatní to ke hře nepotřebují :)

3. Ktoré predmety učíte, poprípade ktoré by ste učil v budúcnosti?
Aktuálně učím Lékouzelnictví. Je to něco, co mě baví a o čem vím, že bude mít určitý přínos pro studenty, protože se tam objevují skutečně informace, které lze pak na škole i prakticky využít. Zatím jen prozradím, že plánuji ještě jeden předmět, ale protože nechci, aby si někdo začal vytvářet představy a očekávání už rok před tím, než se objeví (mudl 6 měs.), nebudu o něm zatím nic víc říkat.

4. Koľko rokov už učíte?
Neučil jsem vždy jen na Hogwarts. Ještě za svého studijního pobytu v Nepálu a Indii jsem dostal příležitost k působení na tamních kouzelnických školách. Zde v Bradavicích učím – pokud to správně počítám – teprve třetím rokem. V jednu chvíli jsem prostě musel odcestovat, a než jsem se zase vrátil, uběhlo několik let.

5. Ste na 
Hogwarts odjakživa profesor,  alebo ste tu študovali?
Na Hogwarts jsem nestudoval. Byl jsem přijatý na základě doporučení ze svých minulých zaměstnání ještě v době, kdy to bylo možné. Dnes už nové síly – co jsem slyšel – škola nabírá jen z řad studentů, kteří složili zkoušky OVCE, což je podle mého názoru jednoznačně dobře.

6.Prečo ste sa rozhodli byť kolejním vedúcim Mrzimoru?
Mám a vždycky jsem měl k Mrzimoru o něco blíž, než k ostatním kolejím. Takže když jsem se doslechl o tom, že se uvolní místo kolejního, viděl jsem to jako něco, co by mě mohlo naplňovat a vzhledem k mému přístupu ke koleji by to mohlo i něco přinášet studentům v ní.

7. Niečo nakoniec, čo by ste napísali študentom?:)
Nechci, aby to vyznělo příliš tajemně, ale ani to nebudu nijak dál vysvětlovat. Jsem si jistý, že i tak to mnoho z vás pochopí. Kvalita a intenzita prožitku ze hry je závislá na tom, nakolik jsme my sami ochotní opustit své hráčské ego a nahradit ho osobností postavy a pravidly herního Světa.

Žádné komentáře: