sobota 8. září 2012

Zpovídáme nováčky - Elysion Blackmoorová


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérií článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.
Dnes je na řadě Elysion Blackmoorová.

Pro změnu zase nějaká ta holčina! Elysion je už taková spíše staronová novačka :) Pamatujete si jí někdo? Pokud ne, tak nevadí. Tuto dlouhovlasou čarodějku si představíme právě nyní!
Tady jsou moje otázky:

1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?
2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?
3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?
4) Do jaké koleje bys chtěla?
5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?
6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?
7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?
8) Nějaké moudro na konec?

A zde odpovědi od Elysion:

1) Na  škole už jsem jednou byla, ale pro nedostatek času jsem byla smazána. Přes prázdniny nebylo co dělat, tak jsem si vzpoměla na starý dobrý Hog.
2) Pocházím z hodně velké rodiny žijící v menší vesnici na Moravě.
3) No, oproti předtím jsem objevila Kolodějovu pouť, je úžasná, když má člověk nějaké žetonky :-) Naopak jsem ještě nanašla letovou plošinu :-D
4) V podstatě je mi jedno ve které koleji budu, ale nejradši bych chtěla zpátky do Nebelvíru.
6) Rozřazovací slavnosti se samozřejmě nemůžu dočkat, je to stejné napětí, jako když jsem čekala na dopis o přijetí na Hog.
7) Na rok se těším, chtěla bych se zapsat do hodně předmětů, ale bohužel nejsou galeony...
8) A moudro nakonec? Všude dobře, na Hogu nejlíp! :-)

Ten Nebelvír se nám opravdu nějak rozrůstá :) Snad se také někdo dostane k nám do Mrzimoru :)


Pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: