pondělí 10. září 2012

Zpovídáme nováčky - Amy Lizardova


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérii článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.

Dnes je na řadě Amy Lizardova.

Dívka s brkem a pergamenem v ruce! Tu čeká jistě velká budoucnost! Za chvíli si od ní jistě něco přečteme v některém kolejním časopise. :)

 Tady jsou moje otázky:

1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?


2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?

3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?

4) Do jaké koleje bys chtěla?

5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?

6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?

7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?

8) Nějaké moudro na konec?


A zde odpovědi Amy:
1) Jen tak jsem brouzdala po internetu a najednou jsem na školu narazila.
2) Pocházím z mudlovské rodiny a o rodinné historii toho moc nevím.
3) Hrozně se mi tu líbí, je to tady vážně zajímavé. Nejradši mám věci v Prasinkách. Žádnou tajnou místnost jsem zatím neobjevila, ale doufám, že se to brzy změní.
4) Chtěla bych do Havraspáru.
5) To rozhodnuté nemám. Myslím, že na každé koleji je něco dobrého i špatného.
6) Jsem zvědavá, kam mě klobouk zařadí.
7) Hodně se těším, ale doufám, že budu Hogwarts stíhat (mudlové někdy zdržují).
8) Bláboliví sekáči doopravdy existují!
Pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: