čtvrtek 13. září 2012

Nováčci se představuji: Michael Van Burg

Začal by som takto. Som z Nemecka, z Bavorska. Bývame veľmi blízko Mníchova, v malej dedinke, ktorej meno si radšej nechám pre seba:) 
Som mladý chlapec, ktorý má jedenásť rokov, hnedé kučeravé nezbedné vlasy a prenikavé zelené oči, v ktorých vidno hravosť. Som milý mladý muž, ktorý každému ochotne pomôže a poradí, ak vie na to niečo odpoveď. Som veľmi energický, niekedy až hyperaktívny. Mám rád hlavne futbal a samozrejme v mudlovskom svete fandím Bayernu Mníchov, môjmu najobľúbenejšiemu klubu. Futbal hrám aj v prípravke Bayernu. Taktiež chodím na tenis a hrám na gitaru. Som veľmi populárny kvôli svojej odvážnej a nebojácnej povahe a taktiež preto, že sa ničoho nebojím a do všetkého idem na sto percent s veľkým odhodlaním. Moja mama je zubárka, preto mám vždy krásne čisté zuby a sviežejší dych ako väčšina ľudí, ktorých poznám. Môj otec je profesor na vysokej škole filozofie, preto poznám veľa filozofov naspamäť a viem aj čo dokázali. Mám veľmi rád svojho starkého, ktorý hrával dlhšiu dobu profesionálne za Bayern Mníchov.
Keď som sa dozvedel, že som kúzelník, najprv som tomu nevedel uveriť a potom som si začal myslieť, že ide len o hlúpy kanadský žartík nejakého môjho kamaráta.Ale keď som zistil, že list je pravý, tak som ho ukázal rodičom a teraz tí si mysleli, že je to žart. Keď zistili, že nie je, tak sa pokúšali o tom zistiť viac. Skúšali volať na rôzne miesta, ale všade ich vysmiali, že či sa nepomiatli, že kúzla a čary neexistujú.
Potom, keď tomu konečne uverili, tak si začali uvedomovať, že majú v rodine kúzelníka s nadprirodzenými schopnosťami. Obidvaja skoro dostali infarkt. Keďže oni sú mudlovia, tak sa ma najprv báli, potom skúšali, či som neochorel, ale nakoniec keď to prijali, tak boli hrdí aj vystrašení zároveň.Keďže ako mudlovia nevedeli nič o existencii kúziel, tak boli na vážkach, či ma do školy poslať alebo nie. Boli tak trochu šťastní, že majú vynimočné dieťa - a vystrašení, čo sa so mnou stane, keď ma na školu pošlú. Myslím,že si od môjho štúdia sľubujú, že budem dobrý kúzelník, aj keď som od nich dvoch trochu iný.
Nakoniec som nastúpil na školu Bradavice a tešil som sa na to viac ako do normálnej školy. A tým len začína môj príbeh, príbeh mladého chalana, ktorý práve nastúpil na Školu čiar a kúziel.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,

taky se vám nejde pripojit na hogwarts.cz ? Od včera mne to nacita hlavni stranku a pak to napise ze spojeni bylo ztraceno.

Díky za reakce

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Ano, ani mně se nedaří od včerejška do hradu dostat, tak doufejme, že to je jen přechodné. Párkrát se něco podobného stalo a vždy se zas vše spravilo.
Neví někdo něco bližšího? Kdyby ano, pište sem, prosím.

Anonymní řekl(a)...

Tak to jsem ráda, že nejsem sama. Doufejme, že to brzy nahodí :)