neděle 9. září 2012

Zpovídáme nováčky - Josette Du Press


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérií článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.
Dnes je na řadě Josette Du Press. 

A máme tu zase holčinu! Nyní blondýnku jak vyšitou. Sice ne moc upovídanou, ale alespoň něco málo se mi o ní podařilo zjistit :)

Tady jsou moje otázky:

1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?
2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?
3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?
4) Do jaké koleje bys chtěla?
5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?
6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?
7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?
8) Nějaké moudro na konec?

A zde odpovědi Josette:
1) Na internetu má dobrou pověst.
2) Pocházím z chudé rodiny kouzelníků.
3) Líbí, akorát mi tu chybí více místností k povídání, jinak jsem už našla Letovou plochu.
4) Nebelvír
5) Mrzimor
6) Hooooodně.
7) Trochu se strachuji, jestli mě zaujmou předměty, ale jinak v pohodě.
8) Kdybyste měli nějaké ty svrčky navíc, pošlete je mě, jsem opravdu chudá a nemám ani hůlku, také nemohu posílat sovy, protože nemám sovu.

Tak doufejme, že Josette vše vyjde, jak si jen bude přát :)
Pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: