pátek 14. září 2012

Proč jsem hrdý na to, že jsem v Mrzimoru? (5)

Andrew Uroboros
Proč jsem hrdý na to, že jsem v Mrzimoru?
Mrzimor je přesně to, co každý člověk k životu potřebuje.
Optimismus, přátelství, klid, pohoda a slunce. Neexistuje žluťásek, s kterým bych se necítil dobře. A tím myslím i ty dříve žluté, kteří zfialověli.


Na ně jsem hrdý, protože to oni všichni dělají Mrzimor!
Já jsem trochu oříšek, když se mám přizpůsobovat. Takže jsem se zkraje držel dost stranou, ale oni nedbali a spolkli mě jako malinu.
Doslova mne mezi sebe vcucli. Nebyl jediný, který by nepomohl a mě "neználka" a trochu popletu, odmítl (Ellí...muck).
Po pár dnech mě zapojili do hry, z které jsem dodnes nevylezl...a za to jim patří velký dík a obdiv.
Mrzimor je hrdý na své žluťásky a já jsem hrdý na Mrzimor. Jsem rád, že tam patřím a hrdě žlutím!

Žádné komentáře: