neděle 16. září 2012

Nováčci se představuji: Patricia Baloure

Narodila som sa vo Francúzsku, na ostrove la Corse. Na juhu tohto ostrova, v dome neďaleko pláže, žijem do teraz (samozrejme, ak nepočítate Hogwarts, pretože to je internát - druhý domov).


Samozrejme tu prichádza otázka – Prečo som nešla do školy Krásnohúlky? Moji rodičia tam chodili, ale ja som nechcela. Mojím životným cieľom je starať sa o kúzelné tvory a z Hogwarts vyšli tí najlepší v tomto (a nielen v tomto) odbore. Po zdĺhavom presvedčovaní som rodičov ukecala, že si môžem podať prihlášky na obidve a keď ma vezmú, môžem si vybrať. 
Žijem so svojimi rodičmi a niekoľkými (ja ich nepočítam, je ich moc) zvieratami. Moja mama, Lauren, má otca mukla a mamu čarodejnicu. Vlastní butik s oblečením, topánkami a kabelkami. Otec, Nicolas, má tiež polovičnú krv, ale on má otca čarodejníka a mamu mukelku. Jeho práca je vyrábať, opravovať a vylepšovať metly. Zvieratá Vám, Merlinu žiaľ, nepredstavím, pretože by to zabralo celé jedno číslo Trimela.

Moje hobby sú, ako už som vyššie spomenula, staranie sa o kúzelné aj nekúzelné tvory, čítanie kníh (moja naj je Fantastické zvery a ich výskyt od M.L.O.K.-a Scamandera), amatérske navrhovanie oblečenia (veľmi amatérske), maľovanie, občas písanie príbehov a rada si aj zalietam na metle. Otec ma to naučil už v rannom veku, keď videl, ako sa pozerám na vtáky a ja som chcela lietať s nimi. Nie som v lietaní žiadny expert, ale mne to stačí.

Keď som išla do Hogwarts, išla som sem s tým, že chcem byť v Havraspáre. Môj názor sa zmenil v momente, keď sa otvorili brány školy a prvý krát som vstúpila do Veľkej siene. Spoznala som ľudí všetkých farieb, ale tí žltí mi proste sadli najviac. Ani som netušila prečo, ale vedela som, že tam patrím. Ako sa neskôr ukázalo, Múdry klobúk to cítil rovnako.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Výborně Pat :)
Vea