čtvrtek 21. května 2009

Záhadné udalosti na hrade



Aktuálně z hradu Lucy Koralka

Ubehlo len pár dní od zistenia šokujúcich informácií. Z nezistiteľných dôvodov prišli profesori o niektoré zo svojich kúziel a dokonca niekto p.p Letti vyzliekol donaha!

V celom hrade vládol chaos a zmätok. Každý sa pýtal, kto za tým stojí a v celom hrade začali platiť prísne bezpečnostné pravidlá.
Milí obyvatelia hradu, keď ste si mysleli, že záhadný vinník znova nezaútočí, mýlili ste sa.
Jeho obeťou sa stala p.p. Anseiola Renine Rawenclav.
Jedno popoludnie, ako som si tak kráčala po chodbe, upútala ma postava pani profesorky. Už z diaľky sa mi čosi nepozdávalo. Len čo sa ku mne priblížili zistila som čo.

Nohy pani profesorky sa snažili utiecť zvyšku tela!

Dokonca spodná časť tela vôbec nenadväzovala na zvyšok tela. Celá spodná časť bola ako keby posunutá do boku, doslovne nohy sa rozhodli odísť inam. Čo sa to stalo pani profesorke? Kto to zapríčinil?
Azda robí pán riaditeľ na profesoroch pokusy? Môže byť to výsledok nepodareného kúzla? Táto možnosť ma napadla ako prvá.
Milí čitatelia, určite poznáte kúzelnícky trik, pri ktorom asistent vojde do debny, ktorú kúzelník prereže pílou. Skúšala azda tento trik pani profesorka a dačo sa pri tom pokazilo?

Tak či onak v našom hrade sa dejú čudné udalosti, môžeme len veriť , že sa čoskoro vyriešia.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mám takový dojem, že tenhle jev vytváří pouze tvar sukně;)

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

No nějak se ty skandály vyrábět musí, ne? Z čeho bychom my žurnalisti byli živi? :D

Anonymní řekl(a)...

Ano, Lucy, může za to ta sukně ;) Gotický obleček je dělaný takový načechraný a sukně Smuteční svízel přesně obkresluje nohy postavičky ;))

Alanise

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Ale tak to nekažte přeci...nám tady úplně ničíte takovou krásnou aféru:D
A slečno redaktorko Lucy: ověřujte si pořádně ty informace:D nebo vám to strhnu z platu:D

Lucy řekl(a)...

Ja sa vôbec nevyznám v kreslení šiat, a kedže mi to nerobilo pri iných sukniach nuž zdalo sa mi to divné :-D
Kto vie možno v tom predsa len dačo tajomné bude

Anonymní řekl(a)...

Ale no tak, nebuďte přízemní, mdm Ansí prostě někdo šlohnul nohy a ty si dělají co chtějí :D Vůbec to není tím, že by za to mohla sukně, je v tom určitě nějaké nekalé neidentifikoatelné tento :D
Vendy