pondělí 18. května 2009

Záhadné krádeže! Profesoři okradeni o svá kouzla!


Reportáž a komentář Sophia Glis Glisová
Také vám rodiče s oblibou říkávají: „Jen se pilně uč, co se naučíš, to ti nikdo nevezme!“?
A vidíte – ani netuší, jak se mýlili.

Stali jsme se svědky neuvěřitelného jevu, pokud jsme v pátek 15. května zrovna seděli ve Velké síni.
Začalo to tím, že madam Angela nabyla dojmu, že studentka Adanedhel Bloom „vypadá mrtvě“ – a tak se ji rozhodla vyléčit jedním novým lékouzelnickým kouzlem:

Angela Grey-Slytherin > *PENICILIUMUS* Adanedhel Bloom
Angela Grey-Slytherin > hm... nějaké nové kouzlíčko... a nic...
Letitia te Tiba > jej, žeby ďalšia obeť tajomného škoditeľa? ;-)
Angela Grey-Slytherin > Leti, mně ze statusu zmizelo to kouzlo na kytičky.. Florondono, nebo jak to bylo... vy ho máte?
Christina von Luna > - ostražitě se dívá kolem sebe -
Letitia te Tiba > Angela - mala som obe kúzla - a obe mi boli cez víkend ukradnuté :-o
Angela Grey-Slytherin > Ukradené kouzla?!!! No toto!! kdo je ukradl!!
Letitia te Tiba > To veru neviem... ale hádam sa to podarí vypátrať... niekomu... a škodiča spravodlivo to... umravniť ;)
Angela Grey-Slytherin > nevím, k čemu někdo potřebuje umět tolik Florondon ;-)
Letitia te Tiba > Kto vie, o čo ide. Možno sa chystá nejaký kytičkový útok?
Alebo to bude ten... ako zákerne premenil všetku vodu na cencúľ (rampouch, pozn. red.) a na úbohých študentov použil kúzlo smädu (žízně, pozn. red.:D) ... no ak poprvýkrát nepočítal s čučoriedkovým kúzlom, teraz sa zabespečil. FLORONDONO by ho mohlo poraziť. Takto, keď ho všetkým profesorom ukradol, nebudeme sa mať ako brániť...

Obě dámy si šly stěžovat do ředitelny. Ovšem - madam Letitia zdůrazňovala, že své kouzelné schopnosti, které „nadobudla poctivým a ťažkým vzdelávaním“, potřebuje získat zpět, aby mohla plnohodnotně vykonávat funkci ošetřovatelky. Oproti tomu poněkud samolibá madam Angela vyžaduje „náhradu, neb jsem měla újmu nejen psychickou, materiální, a společenské paux pas“.


Madam Angela potom vyzkoušela na obětavé studentce Channah Cohen alespoň kouzlo SILENCIUS. To naštěstí fungovalo. Pak si profesorka vzpomněla, co včera slyšela vyprávět o madam Letitii. Svou zvědavost nedokázala překonat:

Angela Grey-Slytherin > Leti, vám zobrali aj šaty? ;-)


Ovšem co čert nechtěl, do Velké síně právě vešla osoba, která by mohla způsobit, že před veřejností nezůstane utajeno vůbec nic. Sama šéfredaktorka Denního Věštce. P.p. Letitia se okamžitě začala tvářit, jako že se vůbec nic neděje.

Ano, skutečně je tomu tak, největší zásluhu na rozkrytí této kauzy má právě Christina von Luna.
Protože hrozí nebezpečí, že by madam Rawenclav mohla tyto zajímavé informace zveřejnit jako první a tak připravit o sólokapra naši investigativní redaktorku Christinu, která následně upadla do šoku a momentálně není schopna udržet pero v ruce, zveřejňuji je raději já.

Dokonce i p.p. Rawenclav byla záhadně připravena o část své kouzelné moci.

Anseiola Renine Rawenclav > papoušek ... léčení ... kytička ... pryč! - začne se zuřivě přehrabovat ve své velké kabelce -

Poté, co spolkla hrst antidepresiv, odkráčela i madam Anseiola směrem k oddělení stížností, aby zpravila pana ředitele o tom, jaké nehoráznosti se ve škole dějí.



Dočkáme se adekvátní reakce vedení školy, anebo jako už mnohokrát setrvá v pozici mrtvého brouka?? Zatím profesor neodpověděl.

5 komentářů:

Christina von Luna řekl(a)...

Já se urazím! Tenhle skandál jsem našla já! :) A už jsem ho měla i napsaný a s obrázky -smutně maže-

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Christino, vždyť jsi mi psala, že nemáš čas to napsat! Proto jsem to vydala! Nic nemaž!!!

Christina von Luna řekl(a)...

-zatváří se jako anděl- Smázla jsem to, ale to bylo jenom z dočasného oblbnutí. Mě to nevadí, já se ozvala jenom z povinosti..:)

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Ty tvoje andělský ksichtíky...:D

Christina von Luna řekl(a)...

Ooo O:) - má v zásobě ještě O_o pohled+ .D