neděle 10. května 2009

Šokující odhalení: Co se děje s madam te Tiba?


Očité svědectví přináší Christina von Luna

Dneska ráno jsem chtěla jít do pokoje, na tom není nic zvláštního, že? Najednou se začínají schody otáčet, a tak jdu dále. Omylem jsem zabloudila až k pokojům fialových, ale to jsem netušila (pokoje profesorů atd. jsou velmi podobné našim pokojům). Už jsem se dotýkala kliky, když v tom mě dveře praští do hlavy.
Probrala jsem se po několika málo vteřinách a nade mnou se skláněla skoro nahá madam Tiba, ptajíc se, s vystrašeným výrazem, jestli mi nic není... Zamrkám, zda se mi to jenom nezdá, ale madam se na mě začíná mile usmívat. Mírně zrudnu, vykoktám omluvu a běžím rychle pryč. Ještě se stihnu kouknout. Naše kolejní ředitelka má na tváři stále tentýž úsměv a vesele mi mává.
Na SVÉM pokoji začínám přemýšlet...byla to opravdu madam Letí? Proč byla polonahá? Nenechala se smazat nebo zmrazit? Přece jenom jsem ji viděla naposledy sedmého...

Snad se moje obavy nevyplnily a madam Letí se k nám vrátí a poskytne mi exklusivní rozhovor a snad i vysvětlení. Proto: nepropadejte panice! :D



Komentář šéfredaktorky Sophie Glis Glisové:


Jako odpovědná šéfredaktorka jsem samozřejmě nemohla takovýto článek jen tak hned zveřejnit, abych se tak snad nedopustila trestného činu šíření poplašné zprávy. Hned jsem se vydala vše ověřit.

Po chvilce hledání jsem stála přede dveřmi s mosaznou jmenovkou s rytým nápisem Letitia te Tiba. V zasunovacím rámečku na čarostav bylo napsáno: Spím (nevím ale, jestli to byl opravdu rukopis madam Letitie…)
Zaklepala jsem.
Sophia: „Madam Leti? Prosím, neuražte se, ale dostala jsem zprávu, že vás jistá studentka viděla chodit po chodbě s odpuštěním neoblečenou, jste prosím v pořádku?“
Ozvalo se nějaké šramocení.
Letitia te Tiba: „No vážne! Niekto ma vyzliekol!!!“
Madam pootevřela dveře na řetízek, vypadala rozespale a bylo vidět, že opravdu je jen ve spodním prádle.
Sophia: „Byla jste přepadena ve spánku? Někdo vás okradl?“
Letitia te Tiba: „…ale oblečenie mám, len nie na sebe! Moment!“
Sophia: „ A jste si opravdu jistá, že vám žádné oblečení nechybí?“
Letitia te Tiba: „A čo ja viem, či nechybí? Keby som si aspoň pamätala, čo som mala na sebe…“


Pak jsem slyšela, jak madam štrachá ve skříni, aspoň tak jsem si ty zvuky vysvětlila. Vzápětí se dveře otevřely a už kompletně oblečená kolejní ředitelka Mrzimoru vyšla ven, jen mi krátce pokynula a spěšným krokem mířila ke sborovně, v obličeji nanejvýš pobouřený výraz.

Co se to stalo?
Stala se snad madam te Tiba terčem nějakého podivného žertu? Přepadli ji lupiči?
Ale jak to, že když se skláněla nad Christinou praštěnou dveřmi, neuvědomovala si, že je nahá? Není snad pod vlivem nějakého matoucího očarování? Nebo snad dokonce přímo ovládána kletbou Imperius?



Doufám, že naše nová mladá nadějná redaktorka Christina zjistí více! Chris, do toho!


4 komentáře:

Lucy řekl(a)...

Dufam, že madam Leti je v poriadku

Christina von Luna řekl(a)...

Chris by ráda něco napsala, ale bohužel má nějaký eror a nemůže se dostat do hradu.

Bailla řekl(a)...

+je lehce naštvaná že Chris přidává více článků než ona, ale jaksi namá čas na to, aby to změnila...+

Letitia řekl(a)...

Ponuka pre Redaktorky (redaktorov?) Žltého Trimela:
Ponúkam exkluzívny rozhovor o nedávnych udalostiach. Na oplátku očakávam vypátranie skutočného vinníka osudnej (ostudnej) noci a zverejnenie celého príbehu pre výstrahu ostatným.
Kto sa chce pátrania ujať, môj sovinec, i externý sovinec je vám k dispozícii.