pondělí 18. května 2009

Profesorka te Tiba zákeřně přepadena: „Nevím, co se se mnou dělo!“




Exkluzivní rozhovor s mrzimorskou kolejní ředitelkou přináší Christina von Luna. Článek byl zaslán také do Denního Věštce

Christina von Luna: Krásný den, madam Leti. Ráda bych Vám položila několik otázek na okolnosti té nepříjemné události, která Vás nedávno potkala. (Pozn. šéfredaktorky: viz níže článek Šokující odhalení vydaný 10. května)
Můžu se zeptat, Vy jste nevěděla o tom, že nejste oblečená?
Myslíte, že to mohl způsobit korzet Hypnoza?
A co říkáte na domněnky, že jste byla pod kletbou Impérius?
Podezíráte někoho?

p.p. Letitia te Tiba:
To, že ste ma pristihli bez oblečenia, je len vrchol ľadovca. Pravdupovediac vôbec neviem, čo presne sa stalo, a to ma na celej veci znepokojuje najviac. Nikdy nepožívam omamné látky a pred vplyvom čiernej mágie sa chránim všetkými bežnými prostriedkami. Štvrtok 7. mája som prežila úplne bežným spôsobom a na nič neobvyklé si nespomínam. Večer som sa uložila spať s plánmi na predĺžený víkend prežitý s rodinou. A naozaj sme si užívali s manželom a synom krásne výlety do okolia. Všetko bolo v poriadku (aspoň teda zdanlivo).
Až v pondelok ma zobudilo klopanie na dvere môjho kabinetu. Bola to slečna Sophia, ktorá sa na mňa obrátila so šokujúcou otázkou. Nechápala som, ako mohla prísť na takú hlúposť, že by som bola neoblečená. Ale pohľad na moju postavu mi vyrazil dych. Naozaj som nemala na sebe vôbec nič. Okamžite som sa vrhla do skrine a nahádzala na seba prvé veci, ktoré mi padli do ruky. No skôr, ako som sa stihla obliecť zaútočila na mňa pani Norrisová. Neviem, ako sa dostala do mojej súkromnej izby a už vôbec nechápem, prečo bola tak agresívna. Hádam ju len čosi vyrušilo. Možno sa škodič ešte stále prechádza po hradných chodbách a pani Norrisová je nervózna z toho, že ho stále nevie vysliediť.
Keď som videla, ako moje prudké pohyby pani Norrisovú znervózňujú, obliekala som sa pomalšie (teraz sa už školníkova mačka odplížila hľadať záškodníkov inam) a až potom som vyšla z izby. Žiaľ nepodarilo sa mi vypátrať, kto je za tento incident zodpovedný. Dúfam, že sa to podarí vám a dôjde k náprave.

Christina von Luna:
Nemohl by Vás během spánku někdo ukrást?
Nechybí Vám něco nebo nebylo něco přesunuto?

p.p. Letitia te Tiba:

Teraz neviem, pýtate sa, či je možné aby niekto uniesol moju osobu? No to by bolo neslýchané, hrozné a určite veľmi nepríjemné... alebo je to len preklep, namiesto „ukrást“ ste chceli napísať „okrást“ a vás zaujíma, či mi zmizli nejaké veci z majetku (šatníka)? Nie, pokiaľ viem, nič mi nechýba. I keď mám dosť veľa vecí, a nejaká jedna, či dve chýbajúce veci mohli teoreticky uniknúť mojej pozornosti. Ale nie je mi známe, žeby mi nejaké veci chýbali, to nie. Tu išlo o závažnejší problém, než o obyčajnú krádež.
(ďalšie stopy vedú do riaditeľne a ošetrovne) Pokúste sa prosím vypátrať pravdu.
Ďakujem za vašu snahu i za váš čas.

Děkuji Vám za rozhovor, ještě bych si chtěla promluvit s panem kolejním Havraspáru a samotným panem ředitelem. Tenhle krutý žertík nenecháme přece jenom tak ;).


p.p. Letitia te Tiba:
Držím vám palce, aby si náš zaneprázdnený pán riaditeľ našiel čas na rozhovor s vami (rada - buďte neodbytná ;) ). A prečo s pánom kolejním Havraspáru? Stalo sa mu azda niečo podobné?

Na odpověď na tuto otázku si ale musíme počkat.

1 komentář:

Lucy řekl(a)...

Zaujimavé, dufam, že sa to čoskoro vyšetri