středa 20. května 2009

Posun v případu "Přepadení Mdm. te Tiby"

Srdečně zdravím čtenáře Trimela, mé jméno je Brian Parker, soukromý detektiv.

Mám tu několik aktualit o případu, jenž nyní zajímá celou mrzimorskou kolej, a sice, jak to bylo s madam Letitií te Tibou? Víte, abych se přiznal, již odmalička mi imponovali velcí detektivové a miloval jsem jejich vyšetřování.


Proto jsem se případu ujal a udělal s madam informativní výslech.

Výslech probíhal přes krb, takže si ho nikdo nemohl přečíst, slíbil jsem své klientce naprosté soukromí. Protože se někdy stává, že ta nejabsurdnější vysvětlení jsou pravdivá, zeptal jsem se madam te Tiby, na jakou světovou stranu má okna. Bylo totiž možné, že tuto noc byla náměsíčná.
Tuto možnost jsem pak ale rychle vyloučil. Nepravděpodobná je i možnost byliny, protože tak účinných bylin je málo.
Nakonec, po skončení výslechu, jsem usoudil, že madam Letitia nebyla ani pod kletbou Imperius. Byla zřejmě pod vlivem jakéhosi elixíru, podle mámivé vůně, kterou cítila..

Takže už víme, co způsobilo nevědomost madam te Tiby. Já vím, říkáte si, že to je celkem málo, ale nemůžeme přece chtít všechno hned. Mozaika je taky složena z malých kamínků.

5 komentářů:

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Tak to je opravdu vynikající dedukce a myslím, že nás vidoucí ani nenapadlo hledat vodítko ve vůni... Brian má prostě správný detektivní čich!
Avšak - kdo ten elixír madam Letitii podstrčil?

Letitia řekl(a)...

Výborný článok.
Verte, že výsluch bol omnoho dlhší a obsažnejší, ale detektív pravdaže nemôže prezradiť priveľa ;-)
"Veď najviac tajomstiev majú detektívi"

Už sa teším na celkové rozriešenie prípadu.

Anonymní řekl(a)...

až se christ dozví že ji někdo zebral její téma članku tak ho zabije. pokud ovšem nemá dotyčný svolení =)

Christina von Luna řekl(a)...

Já už jsem si to s ním vyřídila O:). Je to celkem hezky napsané, ale..no..ty víš jakjá to beru.

Letitia řekl(a)...

Však viete, ako to chodí - zvlášť medzi novinármi: Kto neskoro chodí, sám sebe škodí ;-)
Škoda by bolo nechať tak zaujímavú tému "vychladnúť".