čtvrtek 28. května 2009

Všední den žluté primusky


Zajímalo by vás, co vlastně takový člověk se zlatým odznakem na hábitu dělá? Teď máte jedinečnou možnost se to dozvědět. Článek pro nás napsala Felicitas Frobisherová.

Ráno vstanu (ano, i primusky musí vstávat, a zrovna u mě se to neobejde bez nadávek - vstávání je moje nejméně oblíbená část dne, proto po mně nikdy nic nechtějte dokud jsem v noční košili a neučesaná) a pokud mi v tom nezabrání mudlovské povinnosti, začnu obíhat svoje pravidelné kolečko po hradě (snídani hledáte marně, většinou nesnídám, pokud mi to někdo nepřipraví až pod nos, maximálně si někde ulovím kakao nebo čaj).
Složení je už léta neměnné, pořadí se občas změní. Tak tedy: sovinec (pokud mám zprávu nebo pokud potřebuji poslat zprávu nebo pokud je nutnost uklidit) – kolejka (zjistím, co je nového, zkontroluju Fouska, i když o něj se výtečně stará Lucy) – zasedačka (tam pochválím dobré nápady a zamítnu ty, které jsou z nějakého důvodu neproveditelné) – studentská rada – kumbál (abych se přesvědčila, že všechny bylinky jsou v sekci bylinky, famfrpálová výbava v sekci famfrpál, prostě abych zamezila nepořádku, protože ačkoliv uklízím z duše nerada, v kumbále musí být pořádek) – vývěska – úvodka – nástěnka s oslavencem (abych měla přehled, kdo má narozeniny, a pokud je to někdo žlutý, poslala mu dárek od koleje) – ředitelna (hlavně mrazící a mazací sekce, abych měla aktuální informace) – kabinet p.p. Serge (mám tak svoji sekci!) – Velká síň (kde si konečně na chvíli sednu, a přečtu si něco z Trimela nebo z jiného tisku, případně si popovídám s tím, kdo tam zrovna je, pokud je někdo takový).
Jednou za dva dny k tomu přibývá ještě Agentura Žlutá tlapa, tak tři dny před koncem termínu ještě výuka (to pak sedím ve Velké síni s pergamenama se zadáním úkolu před sebou a tvářím se, že něco dělám) a když je otevřená, tak Síň nováčků, moje nejoblíbenější místo na hradě. Občas zaskočím i na Ošetřovnu, abych jim tam vyvětrala, nebo nemocné jinak poctila svou přítomností.
Toto kolečko se opakuje několikrát denně, často samozřejmě zaskočím do kolejky nebo zasedačky i samostatně, bez toho, abych obíhala všechno ostatní, ale nejčastěji mě můžete nalézt právě ve Velké síni. U toho všeho mám ještě pořád zapálený krb, kde se sice občas tvářím, že se nenacházím, ale stejně jako Velkou síň ho po očku sleduji. (Takže kdo říká, že mě nemohl sehnat nebo že mě nikdy neviděl, tak kecá:D)
Můj den končívá pozdě v noci, kdy ještě naposledy oběhnu všechna důležitá místa na hradě a jdu celá uběhaná a příjemně unavená spát. Tohle je naopak moje nejoblíbenější část dne:)

A jak vypadá Váš den?
---

1 komentář:

Serge Renine řekl(a)...

to jsem rad, ze je muj kabinet ve vasem dennim kolecku ^^
budte rada, ze tam jeste nemate sborovnu a admin ^^