pátek 22. května 2009

Móda v metlobale (ve famfrpálu)

Informuje naše módní expertka Lucy Koralka

Naša kolej Mrzimor má za sebou už dva tréningy a dva zápasy. Počas týchto zápasov som mala možnosť poobzerať sa po hráčoch, čo majú na sebe. Pri obyčajnom tréningu nemusí mať hráč na sebe výstroj, stačí mu len metla a hrá sa. Avšak pri zápase je potrebné mať na sebe výstroj. Toto oblečenie je navrhnuté tak, aby sa hráč v ňom cítil čo najlepšie a najpríjemnejšie. Helma, chrániče rúk a nôh majú zabrániť, aby sa hráč počas hry zranil.

Lenže ako som tak sedela na lavičke a čakala až budem môcť nastúpiť na post, všimla som si divnú vec. Ako som spomínala, helma ma predovšetkým chrániť, ale keď som sa pozrela na hráčov, nemohla som si pomôcť. Pri chlapcoch to nebolo až tak vidieť, ale niektoré dievčatá s helmou vyzerali naozaj divne. Keď si nasadali helmu, ich vlasy divne spľasli a zvyšok vlasov odstával od hlavy. Počas letu odstavajúce vlasy nepríjemne vliali okolo hlavy a liezli všade kam sa dalo. Je mi jasné, že helmy sa určite kvôli tomu prerábať nebudú , ale kompetentný by sa nad tým mohli zamyslieť. Nepríjemne poletujúce vlasy môžu odvádzať pozornosť hráča od hry a tak zapríčiniť jeho zranenie.

Dúfajme, že sa nikto kvôli tomu nezraní a radšej sa bude venovať hre ako svojim vlasom.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kdepak nový helmy, komu vlasy překáží, ať jde dohola :D :P Vendy

Christina von Luna řekl(a)...

Nový helmy! Já do hola teda njdu :D. Vždycky mi to moje vlasy nepěkně uřízne,a to chci být upravená i na famru. :D