pátek 22. května 2009

Nová módna kolekcia

Aktuálně z Příčné ulice Lucy Koralka

Už niekoľko dní prevláda v hrade hystéria. Všetci na hrade netrpezlivo očakávajú novú módnu kolekciu. Na túto kolekciu nás nechala mdm. Lenůlie poriadne dlho čakať. Nedočkaví študenti začali obliehať jej kanceláriu a zisťovať, kedy konečne sa dočkajú kolekcie.
Mdm. Lenůlia študentom prezradila len to, že sa kolekcia objaví hneď po súťaži – Oblečte svoju hog postavičku. Táto súťaž skončila v utorok a od vtedy snáď každý na hrade pravidelne navštívil Príčnu ulicu. Už ubehlo niekoľko dní, ale po novej kolekcií ani náznaku.

Preto som zašla za mdm. Lenůliou a zisťovala niečo o novej kolekcií. Od mdm. Lenůlie mi prišla táto odpoveď: Návrhy od všech návrhářů jsem převzala a nyní jsem zavřená ve své dílničce a šiji a přešívám, kompletuji.. Zkrátka moře práce! Letos se sešlo vyjímečně moc krásných modelů a počet vážně začíná přesahovat normu klasické kolekce.. Budu muset kolekci jaksi "rozpůlit", či ostatní kusy oblečků dávat do prodeje průběžně... Ještě uvidím. Máte se opravdu na co těšit ;-)

Ako vidíte milí čitatelia, počkať na kolekciu sa naozaj vyplatilo. Vyzerá to tak, že tohtoročná letná kolekcia bude naozaj bohatá a nám nezostáva nič iné než len šetriť galeony.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak histerie... Tu jsem asi zaspala, že je nějaká nová kolekce jsem zjistila až ve chvíli, kdy jsem ji uviděla na Příčný. Příště by to chtělo větší reklamu, abych si všimla a mohla začít šetřit :D Vendy

Christina von Luna řekl(a)...

Jojo, já taky. Že je nová kolekce mi řekla až Channah, ale modely jsou to úžasné.