sobota 8. října 2011

Změna kolejní místnost - co to?

Dnes ráno (sobota 8.10.2011) jsem si v kolejní místnosti v klidu a pohodě dělala úkoly a semináře. Protože mi ale chyběla jedna knížka, rozhodla jsem se zajít do knihovny a vypůjčit si ji, ale OUHA!
Když jsem se vrátila do kolejní místnosti, byla jsem v pasti! Něco je špatně, došlo mi hledka, když jsem chtěla odevzdat úkol, ale místo svého pokoje jsem došla do Kumbálu. Pak jsem rychle běžela do kolejního pokecu, ale zase! Došla jsem do Svého pokoje…
Co se to děje? Mění se nám už i kolejní místnost nebo je to jen nějaká chybka, která se znovu opakovat nebude. Že by se hrad prostě spletl, nebo to má na triku pan ředitel?
Uvidíme, co se bude dít dál, necháme se překvapit a když někdo něco zjistíme, tak si to hnedka dáme vědět, jasné? :)

Samantha


Zde ještě přikládám kouzelné foto změněné kolejní místnosti:

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Možná by prozkoumání ředitelny napovědělo :)

Queti

Letitia řekl(a)...

Jé, už vám zase horí v krbe. Gratulujem, bol iste najvyšší čas, už sa nám vonku ochladzuje. :)

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Článek byl vydán sice až v době, kdy se uspořádání kolejky vrátilo k původní podobě a kdy již proběhla debata v ředitelně, ale aspoň zde máme zachyceno, jak vlastně vypadala ta změna, kterou někteří z nás vlastně ani nezastihli. Takže proto má svou historickou hodnotu, i když už jakoby není aktuální.

Madam Leti, zdravím! Ano, jsme moc rádi, že se nám podařilo jiskru od ohnivce získat dříve, než se většina koleje nachladila. Doufám, že u vás v Godrikově dole máte také teplo? Kdyžtak se k nám přijďte ohřát!