pondělí 3. října 2011

Studentská móda pod lupou kritiky

Každý týden (tedy alespoň se pokusím o určitou pravidelnost) vám já, Dairine von Cartage, budu radit, co je teď IN a co rozhodně nenosit, a také se vždy podíváme na outfity dvou studentů naší školy. Tak už se do toho dáme, ať neusnete dříve, než to začne být zajímavé.

Nová školní uniforma

Už je to sice nějaký ten pátek, co se ve výlohách obchodů v Příčné ulici objevily zbrusu nové modely školní uniformy, ale i tak si myslím, že stojí za zmínku. Nemám však
v plánu vám povídat o tom, jak se k sobě skvěle hodí košile se sukní/kalhotami, nebo jak plášť skvěle padne na košili - to je přeci samozřejmost. Chtěla bych se spíše zaměřit na využití různých částí uniformy v běžném nošení.


Koukněme třeba na Adrianu Bellu Lee. Její outfit dohromady skvěle ladí a jeho (a uznejme,  že nemalou) součást tvoří právě sukně ze školní uniformy. K mnoha kouskům z vašich šatníků bude v chladnějších podzimních dnech určitě ladit i školní hábit!



Někteří studenti si dokonce školní uniformu oblíbili natolik, že se jí nechtějí vzdát ani po skončení výuky a nosí ji všude, kde je to jen trochu možné! A díky mnoha opravdu úchvatným doplňkům v kolejních barvách můžete vykouzlit opravdu skvělý outfit. Inspirovat se můžete například u Chiary, která, musíme uznat, vypadá opravdu skvěle.





A abychom nezůstali jen u mých osobních názorů, zeptala jsem se i několika ostatních studentů, co si myslí o nové uniformě. Tady jsou jejich odpovědi.


Ellka Willowa - Nová školní uniforma je úplne krááásna! =) Nie je to asi len môj názor, lebo si môžeme všimnúť, že teraz ju ľudia nosia bežne, nie len vtedy, keď potrebujú vstúpiť do učebne ;-)
Najviac sa mi však na nej páči tá farba - konečne má Mrzimor krásne žltú farbu a nie tú okrovú, ako doteraz. Hneď je to živšie, optimistickejšie a žltéé! A tie kozačky... *in love* =D
Týmto chcem poďakovať tým, čo sa pričinili o jej vznik =))

Marla Fierté - Nová uniforma se mi moc líbí. Oproti těm starým neforemným pytlům, které jsme nosili předtím, je to zlepšení o 100 %.
Je fajn a nosím ji ráda i přesto, že jsem původně hlasovala pro jinou.

Samslav Kulík - Nová uniforma? Podle mě je super, jednotlivé části se dají dobře kombinovat i s jinými kusy oděvu, látka neškrábe, nejsou na ní vidět fleky, pro mě skoro ideál :)
Akorát mě trochu mrzí, že ten klobouk k ní moc nesedí. Teda na hlavě. Pořád padá do očí a nedá se pořádně nasadit. Původně jsem hlasoval pro tuhle uniformu právě kvůli tomu apartnímu kloboučku. Práci našich návrhářů rozhodně uznávám, ale nešlo by ... víte ... trochu ten klóbrc jako zaklonit? ;)

David Lopez - S mojí uniformou jsem moc spokojený, ta stará už se mi zdála taková fádní a obnošená. Na nové se mi líbí její modernější styl a taky barvy jsou o něco výraznější. Řekl bych, že všem studentům sekne víc než ta předešlá :)

Sophia Glis Glisová - Určitě je mnohem slušivější a elegantnější než ta původní, i materiál je takový příjemnější - ale z nostalgických důvodů jsem si schovala na památku i starý pracovní hábit - sice už to není dávno ten můj úplně první původní záplatovaný, ale pojí mě k němu mnoho vzpomínek. Nosím ale hábit nový, tamten mám jen v truhle - nová uniforma se mi prostě ohromně líbí!

Siny de Sorrow - Velmi jsem si oblíbila zejména hábit, který je báječně proveden a není v něm zima ani v chladných prostorách hradního sklepení, což je velká výhoda! Také si brzo plánuji koupit kozačky z nové série školních uniforem, které se určitě budou hodit na zimu.
Návrháři za uniformu velké díky a stejně tak i švadlenám a odpovědným osobám z Příčné!

Dále se studenti vyjadřovali velmi podobně:
"Školní uniforma se mi velice líbí, jelikož se skládá z tolika doplňků." (Brianag Mac Coileáin)
"Vypadá dle mého decentně kouzelnicky a zároveň elegantně..." (Lisey Silver Diamondlash)
"Jsem ráda, že si k ní můžeme koupit i hezké nepovinné doplňky, jako třeba klobouk nebo šálu." (Emily Moonová)



A nyní už k samotnému hodnocení studentské tvořivosti! Jako prvního si dnes vezmeme pod lupu mrzimorského šviháka Samslava Kulíka!

Už při prvním pohledu na Sama si jistě každý všimne, jaký je to švihák. Skvělý účes, na sobě školní uniformu. Zbrusu novou! Aby nebyl jen tak "obyčejný", má nasazené černé brýle a kolem krku kolejní šálu - přeci jen, už není léto :)

Elegance, styl - no prostě Sam :) Nezbývá mi než dát mu deset bodů !

Hodnocení: 10/10







 
Další obětí dnešní kritiky je nebelvírská studentka Angelica Arless. Jen se bojím, že kritiky si dnes příliš neužiji, jen se podívejte sami. Angelica je skvěle sladěná do svých kolejních barev a i stylově jí vše ladí dohromady! Klobouk jako doplněk jen skvěle podtrhuje kouzelnický look!

Hodnocení: 10/10

Musím uznat, že oba dva měli dnes velké štěstí =) Za prvé, je to dnes poprvé, co se do toho pouštím, tak přece budu hodná a za druhé, copak tak skvělé modely jde kritizovat ? Těšte se na příště!



Vaše Dairine von Cartage

Žádné komentáře: