čtvrtek 27. října 2011

YWA OD ROZTODIVNÝCH - NOVÁ KAPITÁNKA TÝMU!

Mrzimorští už si všimli, ti ostatní si všimnou teď. Už je to tak. Prefektka a dosavadní kapitánka mrzimorského famfrpálového týmu ELLKA WILLOWA se vzdala svého postavení v týmu  a předala tuto funkci velmi zdatné hráčce a věrné Mrzimorčandě YWĚ OD ROZTODIVNÝCH! Přece si nebude Ellka syslit dvě funkce, že:) Tímto bych chtěla také Ywě chtěla jménem celé koleje - tedy alespoň myslím, že hovořím za všechny - poblahopřát ! 




Zeptala jsem se obou dvou slečen na několik málo otázek. Na jejich odpovědi už se podívejte sami.


ELLKA WILLOWA

Ellko, jak dlouho jsi vlastně působila jako kapitánka mrzimorského famfrpálového družstva? 


Ako kapitánka som pôsobila jednu famfrpálovú sezónu - to je iba jeden školský rok. Dokonca som bola najskôr menovaná iba ako náhradný kapitán, lebo sme nevedeli čo sa stalo s Natalie - našou bývalou kapitánkou. Potom sa to nejak stalo oficiálnym =)


Dalo ti kapitánování něco?


Kapitánstvo mi dalo trocha odvahy písať na vývesku (ak sa to aj nezdá, tak ja nepatrím k tým, čo radi vystupujú na verejnosti a sú vedúcimi osobnosťami =D), byť troška autoritou a hlavne vedieť si zorganizovať čas, ľudí... O zábave hovoriť nebudem - tú si človek užije aj ako normálny hráč ;-)


Co tě vedlo ke vzdání se tohoto postu?


Nad vzdaním sa môjho obľúbeného postu som uvažovala dlho. Vlastne odvtedy, ako som sa stala prefektkou. Prezradím, že už na letňáku sme s ostatnými žltými uvažovali, koho by sme sem dosadili. 
Hlavným dôvodom bolo to, že sa mi nezdalo fér mať dve funkcie, pričom máme v koleji mnoho ďalších aktívnych ľudí s veľkým potenciálom. Chcela som dať šancu aj im - nech sa ukážu =)
Takže, ukážte sa, ľudia! =)

Podle čeho jsi vybírala svého nástupce a proč sis vybrala zrovna Ywu?


Nástupcu som vyberala podľa najlepšieho svedomia a vedomia =D Prihliadala som na aktivitu na tréningoch a zápasoch, chuť obetovať tých pár hodín "klikania" pre tím, samozrejme aj podľa nalietaných terčíkov, skúseností a schopnosti nejakého takého organizovania. Ywa spĺňala všetky tieto podmienky, takže keď súhlasila, bola som veľmi rada =)


Určitě teď budeš mít více volného času. Co s ním budeš dělat? 


Viac voľného času? To nemám nikdy! =D U mudlov ma trápia neustále =) Ale dúfam, že budem mať viac času na prefektovanie a súťaže... Navyše, stále som hlavnou chytačkou, takže na tréningoch a zápasoch musím byť ako doteraz. Takže môj voľný čas sa moc nezmení ;-)


Provedla jsi nějaké zásadní změny za tu dobu, co jsi byla kapitánkou? Nebo jsi alespoň nějaké provést chtěla?


Žiadne zmeny som nerobila. Natalie spravila strašne moc pre tím a ja som sa snažila pokračovať v jej šlapajách. Jediné, čo sa zmenilo, bol chytač - namiesto nej som začala chytať ja ;-)


Je něco, co bys své nástupkyni chtěla vzkázat?


"Ywa do to-ho!" =D Nič viac nebudem odkazovať, Myslím, že Ywa bude skvelá kapitánka a len dúfam, že obhájime minimálne druhé miesto. Ale famfrpál je tímový šport, takže turnaj a naše umiestnenie záleží na celom Mrzimore. =)


YWA OD ROZTODIVNÝCH


Nejprve ze všeho bych chtěla vědět, zda tě informace o tom, že jsi novou kapitánkou týmu zaskočila, nebo jsi to tak trochu čekala?



Při hraní famfrpálu jsem občas přemýšlela, jestli bych chtěla být kapitánem, ale vždycky jsem došla k tomu, že nebudu, i když bych si to chtěla zkusit. Když mi přišla sovou tato nabídka, byla jsem ohromená a z nějakého důvodu šťastná (což rozhodlo při uvažování, jestli na to vůbec mám). Takže první možnost – zaskočilo mě to.

Ellka Willowa, tvá předchůdkyně, vybrala právě tebe. Tušíš proč?




Já bych si dovolila Ellku citovat: „Vďaka svojej obetavosti, akčnosti, bohatým skúsenostiam a vernosti k Mrzimoru“. - nevinně se usmívá - Souhlasím s tím, že mám zkušenosti (i když by se asi našli i zkušenější lidé) a Mrzimor mám opravdu hodně ráda.

Kapitánská páska zároveň určitě znamená i mnoho povinností a zodpovědnosti. Co myslíš, že se teď změní?




Určitě tady budu trávit mnohem více času. Budu muset být na tréninkách a zápasech vždy co nejdelší dobu – úmyslně neříkám celou dobu, protože hodlám chodit spát a jíst -, ale také budu řešit všemožné věci s vedením, které nějaký ten čas taky zabijí. A když tu budu, budu muset dělat mnohem více věcí – při hraní famfrpálu jsem se vždycky starala jen o klikání a kecání, nyní budu muset posílat výbavu, směrovat lidi na ošetřovnu, dobře jim radit,… - směje se -


Co se famfrpálu týče, jaký post zastáváš, kde se cítíš jako "ryba ve vodě"?



Nejradši mám střelce. Tam je nejvíce vidět, že se střelec opravdu snaží. Navíc mě baví využívat řečí komentátora a s radostí oznamuju, jak jsem dobrá, když to komentátor zrovna ohlásí. I když – mezi námi - vím o tom, že komentátor občas špatně vidí. Ale o to mě pak ono „vychloubání“ baví víc. A hlásit, že bravurně vykrývám camrál není taková zábava jako hlásit, kolikátý jsem již dala gól.

Studuješ tu již 7.rok.. Jak dlouho se věnuješ famfrpálu? Patříš mezi nadšence už od samého začátku, nebo jsi se k tomu postupem času dopracovala?




Nejprve upřesním, že jsem sice v 7. ročníku, ale jsem v něm již třetí rok, protože se bojím OVCí. - směje se - Poprvé jsem hrála famfrpál ve 3. ročníku (kdy jsem se začala na Hogu věnovat více věcem než jen napsání jednoho úkolu jednou za 14 dní), ve 4. pak myslím vůbec a od 5. ročníku se moje návštěvy na hřišti začaly prodlužovat. Takže famfrpál hraji již pět školních let.

Máš nějaké plány s týmem? Jiné tréninky, náročnější, nové taktiky ... ? Prozraď nám alespoň něco!




Plány s týmem nemám nijaké zvláštní. Toužila bych konečně vyhrát pohár, protože během vedení posledních dvou kapitánek se tým opravdu krásně rozjel. Na tréninkách nejde asi nic co měnit. Dostavují se ti, co chtějí, střídání většinou ani není potřeba. A k taktikám – za stávající situace starého famfrpálu asi neexistuje, že bych vymyslela něco, co ještě nikdo nevymyslel. Hlavně bych si přála, aby byli všichni informovaní o stávající situaci používání taktik, jako je klikání na víc tlačítek a pití lektvarů.

Máš tady na škole nějaký famfrpálový vzor?



Mým vzorem jsou Ellka a Natali, které tým opravdu skvěle vytáhly a během doby jejich působení na postech kapitánek začalo hrát famfrpál mnohem více lidí. Chtěla bych v tom pokračovat a hlavně nepřijít o stávající hráče (ať už ty dobré, či ty velice nadějné). A také je mým vzorem každý famfrpálovým hráč, co získal magíka „Famfrpálová legenda“.

Za nedlouho tě čeká nejen první trénink, ale i první zápas v roli kapitána. Máš trému nebo něco takového?




Nevím, jestli je to tréma, ale asi ano. Ale netýká se to ani tolik tréninku a zápasů, jako všech věcí kolem. Během tréninku a zápasů se moc nového stát nemůže, ale mnohem víc se obávám všeho domlouvání, přemlouvání a zamlouvání, toho, jak udělat, aby všechny famfrpál bavil i nadále tak, jako nyní (ne-li více) a jak zařídit, aby byl Mrzimor ve famfrpálu ještě lepší.


Myslíš, že je něco, co by jsi ráda Ellce vzkázala?




Ráda bych jí vzkázala, že jí děkuju za důvěru, se kterou mě vybrala, úžasný tým, který vytvořila a že doufám, že se Mrzimorskému famfrpálovému týmu bude za mého vedení dařit alespoň stejně tak dobře, jako za dobu vedení jejího. A že je super! ;)

Děkuji Ti za tvůj čas, Yw ! :)


A co na novou kapitánku říkají mrzimorští studenti? 





   •CHARLOTTE VON EMOTION•

Tak myslím si, že nová kapitánka Ywa bude skvělá a náš tým pod jejím vedením jistě dosáhne skvělých výsledků :-) přeju jí i týmu pevné koště a hodně štěstí hlavně :-)






•INAHE YURI WOLFOVÁ•

S Yw se známe krátce a více jsme se spolu poznaly při dělání soutěže. Musím říct, že je ohromně zábavný člověk. A i když se vám to možná nezdá, je ztřeštěná. Naprosto úžasná a jedna z lidí, které žeru. K novému postu jí moc gratuluji. Vím, že bude skvělá kapitánka a pod jejím vedením ostatní rozdrtíme! Prostě hodně štěstí Ywuško a pevné nervy. :))







EMILY MOONOVÁ•

Trošku mě sice překvapilo, že se Ellka toho postu vzdala, ale chápu, že chtěla, aby si to vyzkoušel zase někdo jiný. A myslím, že zrovna Ywa je opravdu skvělou volbou. A protože jsem skromnost sama, tak bych jí chtěla popřát hodně štěstí a stále tak skvělé hráče, jako jsme my :D








SAMSLAV KULÍK
Myslím, že Ywy bude jako kapitánka naprosto skvělá. Je obětavá, přátelská, zodpovědná i zábavná. Tedy tak jsem ji poznal při společném "projektu". Pro kolej je ochotná udělat ledacos. Elý jsem jako kapitánku poznal jen při jednom tréninku, laťku nasadila dost vysoko, ale myslím, že Ywy to zvládne stejně dobře. Je to prostě naše žlutíčko =)


•CILINE FLAMEOVÁ

Ywa je naprosto luxusní volba! Ywa je ten pravý zodpovědný mrzimorký člověk. =o) Jsem bezvýhradně spokojená s ní na postu famfr kapoše. Ještě dlouuho si budu pamatovat na ty naše tréninky minulý rok, kdy jsme se předháněly, kdo dá ,,kulatější" gól =oD
Takže Ti Ywi přeju co nejvíc těchto ,,kulatých" gólů a co nejvíc shozených protihráčů i na zápase a kvalitní a poslušný famfr tým. Já poslušně slibuju, že se budu chovat, jak nejlíp umím! =o)



Doufám, že i vy přejete Yw co nejvíce štěstí!

S pozdravem,

Dairine von Cartage

Žádné komentáře: