pondělí 24. října 2011

Studentská móda pod lupou kritiky 2

Dairine von Cartage
Dobrý den ! Všechny vás srdečně opět zdravím! Jak jistě víte, minulým tématem byla nová školní uniforma, kterou jednohlasně studenti ohodnotili kladně. A určitě také všichni víte, že se chystá - a dokonce už je na světě i první úkol - velká soutěž MÓDNÍ IKONA 2011. Dnes mi proto dovolte, abych vám představila veleváženou porotu. V druhé části se samozřejmě opět zaměříme na nějaké studentské modely, abyste věděli, co ANO a co NE v těchto podzimních dnech. Od toho tu přece já, Dairine von Cartage jsem!



POROTA MÓDNÍ IKONY

Jak vlastně bude vypadat samotný systém hodnocení této soutěže? Je to jednoduché. Po dobu cca týdne bude k dispozici anketa, kde budou naši čtenáři a vaši kamarádi rozhodovat o vítězi a poraženém daného kola. Při vyhlášení každého kola se vždy objeví i komentář a hodnocení všech porotců a hodnocení se přičte k získaným hlasům. 

Porotců bude celkem 5. Z každé koleje, to máme dohromady 4 a k tomu jeden fialový. Já osobně se vždy k soutěžícímu vyjádřím, zůstanu však pouze u tohoto, body udělovat nebudu. Nyní přistupme k samotnému představení všech členů. 

LILIEN EMITY MEISSED
Lili je věrná Havraspárská studentka 6. ročníka. Svou kolej bude reprezentovat jako porotce v Módní ikoně.

RENÉE CARLISLE
Renée navštěvuje Bradavickou školu 4. rokem v koleji Zmijozel. Stane se dalším porotcem letošního ročníku soutěže. 

SOPHIA GLIS GLISOVÁ
Sophia je nadaná studentka Bradavic a také je letos primuskou Mrzimoru. Tuto kolej rovněž letos bude v porotě zastupovat,


ESPERANZA MILAGROSA
Esperanza je jedním z prefektů červené koleje. Ano, ano. Bude zde zastupovat Nebelvír! 



NIAM I TIR-NA-NOG 
Slečna Niam je známou návrhářkou z Příčné ulice. V tomto ročníku soutěže bude v porotě zastupovat své fialové kolegy.


Dnes vám představím 2 porotce:
LILIEN EMITY MEISSED a SOPHII GLIS GLISOVOU


L. E. MEISSED


1) Již 6. rokem studuješ na této škole v koleji Havrapsár. Jsi takto spokojená? Nepřemýšlela jsi někdy o tom, že možná tě měl klobouk zařadit jinam?

V Havraspáru jsem maximálně spokojená. Lidi, kteří ho tvoří, mi velice přirostli k srdci. Stačí si vzpomenout na všechny naše modré slety a především na víkend u mě doma a letňák a vím, že mezi ně patřím. Vidím to modré jádro v nás a to mi dodává úsměv na rtech. Ale tím nechci říct, že bych třeba v jiné koleji takové lidi nenašla, párkrát jsem zapřemýšlela, jak se asi žije v jiné koleji, jak to probíhá u nich a tak, ale nikdy jsem si neřekla, že bych chtěla pryč z Havraspáru, kde jsem našla přátelé, zábavu a porozumění. - usměje se - 


2) Jaký je tvůj vztah k módě? Sleduješ nejnovější trendy a novinky na Příčné ulici?

Vztah? No myslím, že ne nijak přehnaný, ale i já se ráda líbím, že! Takže Pú navštěvuji poměrně často, ovšem s penězi už je to horší. To víš, že módu na Pú sleduju. Nerada chodím pořád v tom samém. Ráda se převlékám, a když pak dobu nic nekoupím a nemám nic nového pro novou kombinaci oblečení, je to na nic. Avšak to, co bych opravdu chtěla, stojí moc a já si to nemohu dovolit. Ale co se týká novinek na Pú, tak na ty se vždy nějaké ty finance najdou. Nicméně ten, kdo prodá kvůli kusu hadru sovu, je u mě barbar! - směje se a ukazuje na jistou osobu -

3) Do jakých přemětů jsi se letos zapsala a co tě na nich baví? 


Takže, zapsala jsem se do Čarografiky, Drobnohledu, Kouzelnických institucí 2A, Literární seminář - Poezie 2A, Magie duše a Prefektování a Primusování. A co mě na nich baví? Vše vyjmenovat by bylo asi na dlouho, ale řeknu ke každému alespoň něco málo. Čarografika, kterou učí náš kolejní, je velice zajímavý předmět, ve kterém se momentálně učíme, základní věci v Photoshopu a k tomu tvoříme grafické věci, což mě vždy velice bavilo. Drobnohled, od slečny Mintaky Orionis je předmět, na kterým mě baví to zamýšlení se nad určitými věcmi, nad kterými by mě to třeba nikdy nenapadlo. Kouzelnické instituce od naší madame Janel Weil jsem si přihlásila už druhým rokem, a jsem nadmíru spokojená. Je to předmět, kde se koná mnoho exkurzí do kouzelnických institucí a člověk se tak mnohé dozví. Jakožto i její Magie duše je skvělý předmět, kde se člověk ponoří do duše a zkoumá jí ze všech možných stran. A tímto apeluji na slečnu, že by se hodila Zvěromagie 3.ročník, - směje se - Literární seminář - poezie od madam Anseioly Rennine Rawenclav, tady řeknu jen jedno, básničky! A Primusování a Prefektování je velice propracovaný předmět, který toho mnohé dá a člověk díky němu alespoň ještě lépe pozná svou kolej. Slečna Betelgeuse Orionis ví, o čem mluví.

4) A poslední otázka. Jaký je tvůj názor na soutěž "MÓDNÍ IKONA 2011" ?


Prozatím se mi tato soutěž zamlouvá, avšak zatím nemůžu říct, jaký přesně mám na ní názor, na to se mě zeptejte až minimálně v polovině této soutěže. - usměje se - 



S. G. GLISOVÁ



1) Sophi, jsem opravdu ráda, že jsi přijala pozvání stát se porotkyní. Dělala jsi již někdy porotokyni módní, nebo nějaké jiné soutěže?

V módní soutěži určitě ne, a myslím, že ani v jiné – jednou jsem měla být v porotě fotografické soutěže, kterou pořádal tehdejší fotospolek, jenomže ta soutěž potom jaksi byla zrušena. Snad to nebylo kvůli mně:) Já se spíš věnuju organizování soutěží třeba tady v Trimelovi, a to jsem vždycky pozvala do poroty jiné. Ale to byly jiné soutěže než módní. S módou zas takové zkušenosti nemám, i když musím se pochlubit, že jsem minulý školní rok náhodou vyhrála v módní Čaropřehlídce na téma tulák.

2) Přijde ti práce porotce složitá? Proč?

Svým způsobem ano, protože nemusí být lehké rozhodnout se, jaké pořadí soutěžících porotce určí. Myslím, že každý se snaží být spravedlivý, což ale v podstatě není úplně možné. My jsme v Trimelovi vždycky hodnotili příspěvky anonymně, bez jmen autorů, takže tam odpadala dilemata, jestli člověk někomu nenadržuje. Ale záleží to hodně na počtu a úrovni soutěžících – nejtěžší je, když je to hodně vyrovnané. A pak je docela těžké napsat nějaké to slovní hodnocení tak, aby se to nikoho nedotklo, aby i u těch, co se neumístili na předních místech, porotce vyzdvihl něco, co si zaslouží pochvalu, ale zároveň i soutěžícímu naznačil, čeho by se měl napříště vyvarovat.
U téhle soutěže ale zřejmě jména soutěžících skrytá nebudou, takže si budu muset dát pozor, abych byla co nejobjektivnější a nerozhodovala se jen podle osobních a kolejních sympatií – rozhodně se těším a vynasnažím se!


3) Jsi primuskou koleje Mrzimor. Jak ti tato funkce vyhovuje, baví tě?



Tak je to především velká čest a vážím si důvěry, kterou mi kolej dala, ale musím říct, že je to hodně náročné, vlastně pořád o sobě pochybuju a nejsem si jistá, jestli na to doopravdy mám – ale samozřejmě se snažím s tím primusováním poprat, jak jen to jde. Všelijaké akce a soutěže jsem v koleji organizovala už dávno předtím, než jsem měla odznak, ale teď je to prostě větší odpovědnost.


4) Musí být ale těžké zvládat tohle všechno. Primusování, šéfredaktorování Trimela, dělání úkolů a mnoha různých soutěží, ... Prozraď mi a také čtenářům, jak to proboha všechno stíháš? :)


No tak především nevím, kde jsi vzala, že všechno stíhám:) Upřímně řečeno poslední dobou mám s časem čím dál větší problém. Už dlouho se snažím sehnat obraceč času, který by mihl mou situaci vyřešit, ale zatím marně. No, a dost to odnáší i moje paralelní fungování v mudlovském světě…. Takže kdyby někdo měl na prodej obraceč…no tak bych na něj stejně neměla, na mém kontě jsou v tuto chvíli 2 galeony, 11 srpců a 12 svrčků… A tak to budu asi s časem takhle pytlíkovat i nadále.


___________________________________________________________
A nyní se opět podíváme na nějaký ten studentský podzimní model!  

                                                                       RENÉE CARLISLE  
Krásné Havraní šaty doplněné bílými rukavičkami spolu krásně ladí. Elegance je v tomto případě podtržena černou růží coby doplňkem. Přeci jen už je podzim a tak Renée vytáhla krásnou lehkou šálku - možná bych ale volila jinou barvu, asi bílou - krémová působí mírně rušivě, vzhledem k tomu, že nic takové barvy už na sobě Renée nemá.
Ohodnotila bych ji krásnými 8 body! 
Hodnocení: 8/10                                     
                                                   
CHIARA CHEISSEOVÁ                                                                                                                Věrná hráčka famfrpálu! Od hlavy až k patě připravená na mistrovský zápas. A k tomu ještě mrzimorský ocásek? Skvěle, Chiaro :) Jen bych si možná na chození po hradě sundala alespoň helmu  - zapařené vlasy nejsou moc příjemné :( Jinak ale chválím, koukám, že jsi na zápas pořádně natěšená! Nezbývá mi,  než ti udělit 9 bodů :)
Hodnocení: 9/10  
              



                                                                                                                           

Žádné komentáře: