pondělí 7. února 2011

Večer se určitě vyplatí být ve Velké síni...

Safira Jane Bardotová se s vámi podělí o neobvyklý zážitek - byla ve správnou chvíli na správném místě!

Stejně jako většinu večerů jsem se potulovala kolem Velké síně. Nechci říct ve Velké síni, protože od příchodu nováčků je tam poněkud hlučněji, než jsem byla zvyklá, ale nikomu nic nevyčítám. Když tak procházím, všimla jsem si, jak několik žáků mrzimorské koleje spolu s několika profesory míří do učebny v Severní věži a brblají něco o semináři s tématikou Magie snů. To bych přece nebyla já, kdybych se nepřidala. Když jsme došli k této učebně, čekal na nás pan profesor McBrave, který seminář vedl a doplňoval ho pan profesor Whitecrow. Spolu se mnou byla v učebně ještě madam Selena a ze studentů myslím Nicholas. Bohužel si nepamatuji všechna jména, ale téma semináře mě zaujalo natolik, že jsem přestala ostatní docela vnímat. Tedy až na přednášející a madam Selenu, která se stejně jako já neváhala svěřit se svými sny.

Z pana profesora se vyklubal velký odborník na tuto problematiku a dokázal vyložit a objasnit jak můj sen, tak i sen madam Seleny. A to jsme opravdu velmi zajímavé „snářky“.

Bohužel, vzhledem k pokročilé hodině byl pan profesor nucen seminář odložit, ale pokračování nám slíbil v brzké době, resp. jen co mu nahlásíme naše volné termíny. Upřímně, už teď se těším na pokračování tohoto semináře a doufám, že se bude konat v co nejbližší době. A všem ostatním ho samozřejmě doporučuji taky.

Žádné komentáře: