úterý 8. února 2011

Nováčci - představuje se Teresia Soapmaker

Terka je náramně usměvavá žlutá slečna a rozhodně nemá malé cíle! Se svou básničkou do soutěže Třpytivý odznak se dostala dokonce do Školního archivu a tak teď všichni víme, že jméno Teresia Soapmaker rozhodně neslyšíme naposled - její start na cestě k vysněnému titulu primuse je rozhodně vynikající! A přitom, představte si, Teri pochází z mydlářské rodiny:) Jen se podívejte na obrázek, který nakreslila její patronka Magrápa Česneková, naše úžasná ilustrátorka!

Sophia: Odkud jsi k nám přijela?

Teresia: I když jsem se narodila v malém městečku ve Východních Čechách, celý svůj život žiji v Praze. Raději bych, až dostuduji v Bradavicích, žila na nějaké menší vesničce, kde nebude tolik lidu a hluku.

Pocházíš z kouzelnické nebo mudlovské rodiny?

Jsem z mudlovské rodiny. Jak napovídá mé příjmení (v překladu Mydlářová), tak po mnoho generací se každý zabýval tím, že vyráběl mýdla. Proto mě velmi překvapilo, když se u mě objevily kouzelnické schopnosti.

Máš sourozence?

Mám mladšího bratra, který chodí do anglické mudlovské školy. Moc mi závidí, že můžu studovat v Bradavicích. Zatím se u něj neobjevily žádné kouzelnické schopnosti. Je ale možné, že se u něj časem ještě objeví, je mu jen 8 let. Přála bych si, aby sem mohl chodit také a byl ve stejné koleji.

Studoval někdo z vaší rodiny v Bradavicích?

Nevím o ničem a nikdo z celé mé rodiny neví, že by zde někdy někdo studoval. Jsou na mě ale ohromně pyšní, přijde jim bezvadné mít v rodině čarodějku.

Co jsi o naší škole věděla před přijetím?

Věděla jsem o ní, že existuje. Znala jsem jména jednotlivých kolejí. Věděla jsem, že je to kouzelnická škola pro studenty s kouzelnickými schopnostmi.

Co říkáš na Bradavice, jaké jsou tvé první dojmy?

Jsem nadšená! Moc se mi zde líbí. Ze začátku jsem měla jen trochu problém zorientovat se ve Vstupní síni, kde všichni štěbetali a člověk pak neslyšel vlastního slova. Už to ale zvládám a jsem ráda, že si mohu popovídat i se studenty z jiných kolejí.

Co sis už stihla prohlédnout?

Myslím, že jsem si prohlédla skoro vše, i když to nemůžu říci s jistotou, Bradavice jsou nevyzpytatelné. Byla jsem na Příčné ulici, kde jsem si už nechala změnit účes a nakoupila některé věci do školy. Nakoukla jsem i do jiných obchodů, moc se mi líbila Křišťálová jeskyně, doufám, že si zde někdy něco koupím. I butik Madam Malkinové je super. Doufám, že se co nejdříve budu moc podívat do obchodu s potřebami na famfrpál. V Prasinkách jsem včera čistila sovinec. V Bradavickém hradě jsem se byla podívat v naší kolejní místnosti. Jsem ráda, že si zde mohu popovídat s ostatními studenty.

Už víš, jaké předměty bys chtěla studovat?

Protože mě moc baví psaní, tak jsem se včera zapsala na Literární seminář. Zní zajímavě a myslím, že mě bude bavit. Slyšela jsem jen na něj samou chválu, tak jsem zvědavá. Dále bych se chtěla zapsat na Nauku o fobiích a na Bylinkaření. Kytičky mě vždycky bavily, tak se alespoň dozvím něco nového.

Jsi spokojená se zařazením do koleje?

Jasně! Moc jsem do Mrzimoru chtěla. Přijde mi, že je zde báječný kolektiv, kde všichni drží při sobě. Máme moc útulnou kolej, líbí se mi tady.

Už se tě ujal patron nebo patronka?

Mojí patronkou se chtěla stát Grápa. Patří jí velký dík, protože mi úplně na začátku radila, kde co najdu. Věnovala mi sovu, pana Dobijáše, který je úplně bezvadný. Sice, jak jsem už včera říkala ostatním v koleji, sežral při nesení dopisu Grápě její sovu, ale nikdo není dokonalý, že.

Seznámila ses už se staršími studenty, nebo se bavíš spíše s ostatními nováčky?

Znám Grápu a včera v kolejní místnosti jsem se tak nějak seznamovala s ostatními. S nováčky jsme se všichni včera klepali, kam nás pošle Moudrý kloubouk, takže pár jich znám. Starší mi včera zase ukázali, kde najdu svůj pokoj a vysvětlili mi, co a jak. Patří jím můj velký dík.

Co by ses chtěla na této škole naučit?

Chtěla bych umět to, co má každá čarodějka umět. A navíc doufám, že se zde zdokonalím v psaní a najdu nové kamarády. A také doufám, že konečně uvidím, jak se hraje famfrpál!


Žádné komentáře: