pondělí 14. února 2011

Ohnivý pohár je už k dispozícii!!

Z Mrazákolandu se prakticky před chvílí vrátila zasloužilá trimelesí redaktorka Lucy Koralka - a hned se rozhlédla po hradě, bleskově se zorientovala v aktuální situaci a pustila se do práce!

Milí čitatelia,

ako určite viete, tohto roku sa naša milovaná kúzelnícka škola zúčastní prestížneho Turnaja troch kúzelníckych škôl. Všetky bližšie informácie k tejto súťaži nájdete na úvodnej strane našej školy. Jednou z informácii bolo aj to, že šampión bude vybraný samotným, bájkami opradeným Ohnivým pohárom! Prihlásiť sa môže ktokoľvek (teda ten, čo vie úžasne angličtinu). Od tohto hlásenia mnohí študenti nedočkavo "vykukávali" Ohnivý pohár, ktorý sa konečne objavil vo VS v dnešných poobedňajších hodinách (okolo druhej hodiny).





Samozrejme, ihneď spôsobil veľký rozruch. Väčšina študentov (okrem zelenej El, ta ho ignorovala :D) sa zhŕkla okolo neho a nemo obdivovala jeho krásu. Rozhodla som sa odchytiť pár študentov prítomných v sále a vyspovedať ich, či rozmýšľajú o účasti v tomto turnaji.

Chceš sa zúčastniť Turnaja troch kúzelníckych škôl? Čo od toho očakávaš?

Barbara Arianne Lecter - Nebudu se hlásit někam, na co nemám jazykové znalosti :]

Linn Rose Lairová - No, chtěla bych se zúčastnit, ale rozhodně na to nemám dobrou angličtinu. Očekávám... těžko říct, co očekávám. Doufám, že i diváci se budou moct podívat na úkoly a pro sebe si je zhodnotit a taky doufám, že vyhrajeme. Ale to každý. Doufám, že úkoly pro soutěžící budou mít smysl - nesmyslné kvízy, které testují znalost Pottera jsou podle mě k ničemu a určitě nerozhodují o nejlepší škole. Doufám, že se někdo od nás bude moct projevit svým literárním talentem, ocenila bych úkoly, které jsou přemýšlivé...

Adanedhel Bloom - Já bych se zúčastnila hrozně ráda! Koneckonců je to jedna z mála soutěží, kterých se mohou zúčastnit i přestárlí lidé z r.s. jako jsem já. :D Angličtiny bych se nebála, i když jsou na škole zcela jistě šampióni anglicky zdatnější. :)
Bohužel se ale v mudlškole chystám na maturitu a přijímačky na vysokou a rozhodla jsem se to brát vážně, takže jsem pro letošek totálně vypustila výuku i bodování... a s tím samozřejmě i Turnaj, který bude jistě časově náročný.
Budu teda fandit vybranému šampionovi a myslím, že by to měla být Larrie (to je asi už ohraná odpověď), protože mě mezi studenty nenapadá nikdo podobně jazykově a literárně vybavený. :)

Safira Jane Bardotová - Učast jsem zvažovala, ale zatím jsem nenašla odvahu se přihlásit. Kreativní jsem docela dost, svět HP znám taky docela dobře, ale problém by u mě byl ta angličtina. Na jednu stranu myslím, že bych to snad nějak zvládla (při nejhorším mám přítele, co byl několikrát v Anglii a umí anglicky líp než česky), ale na druhou stranu si myslím, že moje znalosti po jednom roku školy asi ještě nejsou dostatečné.
Na pozici šampiona si dokážu představit mnohem kvalifikovanější lidi, než jsem já. Ovšem roli pomocníka bych snad zvládnout mohla. Nevím, no, ještě si to budu muset nechat projít hlavou.
A co očekávám? To nevím. Asi zábavu, ponaučení a procvičení se v angličtině.

Po chvíľke sa však objavili vo SV študenti odhodlaní vložiť svoje meno do čase! S nemým výrazom a obdivom v tvári ich mnohí študenti pozorovali. Jedným z možných budúcich šampiónov sa stala mrzimorská Jane.

Jane Karen Langley > Paule, jj přihlásila... - je nervózní –
Paul Brewer > Jane, tak doufám, že tě Pohár vybere, budu ti držet palce. :)
Magrápa Česneková > Jane ty jsi šikulka a určitě na to máš!
Felicitas Frobisherová > Jane, my ti věříme:)

Okamžite sa dočkala búrlivej podpory zo strany žltých :)

Ďalším odvážlivcom bola zelená študentka Amaya Claire Incantatrice.

Amaya Claire Incantatrice > - dropped her name into the cup –
Amaya Claire Incantatrice > mám strach :D

Amaya hneď po hodení mena prejavila svoj strach, snáď ju to čoskoro prejde .-)

Celú situáciu budeme aj naďalej pozorovať. tešte sa na ďalšie novinky okolo Turnaja troch kúzelníckych škôl :)










Žádné komentáře: