pátek 11. února 2011

Odpoledne se opravdu vyplatí být ve VS II

Zrovna když se ve VS začínalo mluvit o smazání či zmražení, přišli jak na zavolanou. Ptáte se kdo? No přece klauni, havěť a další věci, co patří k cirkusu.
Že jste u toho nebyli? Nezoufejte, Safira Jane Bardotová nám to všechno barvitě vylíčí!

První na řadu přišli sloni. Byli celkem čtyři a každý z nich měl na hlavě čepičku v jedné kolejní barvě a na zádech fialovou dečku. Každý si hned našel toho svého, tedy spíše toho, který měl na hlavě odpovídající čepičku. Někteří studenti se dokonce chtěli nechat svézt. Merrisa Newman, Angelica Arless a já jsem taky nezůstala pozadu. Jako první se na slona dostala právě Merrisa a byla z toho očividně velmi nadšená. Jako druhá následovala Angelica, kterou klaun hodil na slona s červenou čepičkou. A ano, slyšíte správně, opravdu ji tam hodil. A poslední jsem byla já. Dopad na slona byl trochu tvrdý, ale zvládla jsem to a po VS jsem se promenádovala spolu se slonem :) A aby to modrému slonovi nebylo líto, dostal také svoji jezdkyni. Byla jí Nicolette Marique Leroy.


Sloni pro nás pro všechny byli to pravé zpestření. My jsme se hrdě vezly a ostatní obdivovali a zírali. Někteří starší studenti projevili obavy o zdraví nás jezdkyň a uznávám, že byly docela oprávněné. Evidentně to totiž nebyli obyčejní sloni, protože z chobotů jim lítaly Bertíkovy fazolky a že jich nebylo málo.


Ovšem nejhorší chvilka pro mě byla, když klaun oznámil, že spolu s námi slonovody ukáže všem něco nevídaného. To už jsme byly vyděšení všichni. Klaun začal pobíhat mezi slony, rozhazovat rukama a něco ukazovat. Jenže ze hřbetu slona nebylo skoro nic vidět. Napětí a to zvláště pro nás čtyři bylo nesnesitelné. Všechny jsme se bály co s námi bude.


A vtom to přišlo. Slon s červenou čepičkou si stoupl doprostřed síně. Sloni s modrou a žlutou čepičkou mu vylezli na záda a roztáhli boční nohy do strany. Slon se zelenou čepičkou vylezl až nahoru a stoupl si na oba slony pod ním. A k tomu všichni troubili.


Klaun nás sice utěšoval, že sloni jsou lehcí a že se nám nic nestane, ale tomu nevěřila ani jedna z nás. No uvědomte si, co musela prožívat chudák Angelica mezi sloníma nohama. Do toho samozřejmě začal klaun ještě fotit.


Už jsem se začínala bát, co bude následovat, ale najednou jsem pod sebou přestala cítit slona. Ano, všichni čtyři sloni naráz zmizeli, resp. se proměnili v bublinky, díky kterým jsme se my dostaly bezpečně na zem.


To bylo celé představení a cirkusový ansábl se odebral z VS pryč.


Tak moje dojmy jste si mohli přečíst v článku a teď se podívejte, jak se to líbilo ostatním jezdkyním.


Angelica Arless


1) Jak se ti na slonovi jelo?


Na slonovi se mi jelo krásně, byl krásný výhled na ty tvářičky ve VS.


2) Neměla jsi strach?


Zpočátku jsem se nebála, dokud nepřišlo artistické číslo.


3) A jak se ti líbilo to artistické číslo? Ty jsi to z nás měla asi nejtěžší, že?


To číslo by se mi bývalo líbilo, kdyby nebyli lidi na slonech, ale jelikož jsem byla vespod a nade mnou 3 sloni, z toho dva na mě málem šlapali, tak jsem z toho měla docela šok.


4) Oddychla sis, když jsi stála pevnýma nohama na zemi?


Samozřejmě, že jsem si oddychla, nemusela jsem se už bát, že budu rozmačkaná.


5) A povedlo se ti nachytat nějaké Bertíkovy fazolky?


Bohužel, na fazolky jsem nedosáhla.

 
Nicolette Marique Leroy


1) Jak se ti na slonovi jelo?


Byla to docela výška, ale jinak se jelo dobře, byl z něj super výhled na celou VS, to se nestává každý den, abych měla přehled o všem a o všech, co jsou ve Velké síni. Protože je docela namáhající vylézt na lustr, když chcete mít výhled.


2) Neměla jsi strach?


No strach jsem měla, hlavně když sloni začali předvádět to číslo. Modlila jsem se, aby mě nějaký nezašlápl. Naštěstí se tak nestalo a přežila jsem to. +oddychne si+


3) A jak se ti líbilo to artistické číslo?


Bylo moc pěkné, hlavně závěr, kdy se sloni změnili v bublinky. +usměje se+


4) Oddychla sis, když jsi stála pevnýma nohama na zemi?


Byla to hrozná úleva, takže ano, oddechla.


5) A povedlo se ti nachytat nějaké Bertíkovy fazolky?


Mám jich plnou kapsu. To se bude mlsat. +zazubí se+




Merrisa Newman


1) Jak se ti na slonovi jelo?


Bylo to prostě AWESOME :-) Asi nikdy jsem takhle blízko slonovi nebyla, natož abych se na něm mohla projet. Naštěstí mě klaun vybral a já si tu projížďku náramně užila.


2) Neměla jsi strach?


Strach jsem skoro neměla, když si člověk zvykne, že sedí tak vysoko, je to v pohodě. Navíc jsem si říkala, že by mě klaun spadnout nenechal :-)


3) A jak se ti líbilo to artistické číslo? Musela to být pořádná výška...


Sloní číslo bylo nádherný. Seděla jsem na slonovi, který byl úplně nahoře. Měla jsem pocit, že se skoro můžu dotknout očarovaného stropu ve VS. Byla to prostě sloní výška.


4) Oddychla sis, když jsi stála pevnýma nohama na zemi?


Samozřejmě jsem si oddychla, ale trochu mě mrzelo, že je už konec :-(


5) A povedlo se ti nachytat nějaké Bertíkovy fazolky?


Nachytala jsem si plné kapsy fazolek. jen doufám, že žádná nebude mít příchuť sloního trusu :-D

Mimochodem, všem jezdkyním se podařilo získat magíka s názvem „Slonovod“. :)

Žádné komentáře: