středa 9. února 2011

Nováčci - představuje se Coldery Icereen

Jen tak jsem se potulovala po kolejce a čekala, kde koho potkám a s kým pokecám. Moji flákárnu zbystřila Sophia a hned mě zaúkolovala, ať jdu někoho vyzpovídat. A do této situace se mi pod ruce připletla Coldery Icereen, která se sama nabízela, že chce něco sepsat a že chce vyzpovídat. Takže nyní přináším exkluzivní rozhovor s naší prvačkou Coldery :-)

S Coldery jsme se usadily do pohodlných křesel u okna, aby na nás svítily první jarní paprsky a začaly jsme.

Samantha: Tak ještě jednou ahoj Coldery, jak Ti vlastně můžu zkráceně říkat?
Coldery: Ahoj. Říkej mi Cold - usměje se na mě -

Samantha: Dobře - také se usměji - Tak tedy Cold, jak ses dostala k nám na školu?  -Mezi tím, než si Cold rozmyslí odpověď, pozoruji její účes. Je opravdu neobvyklý, ale pěkně střižený a žlutý melír uvnitř dává jasně najevo, že patří do Mrzimoru -
Coldery: Nó, tak jako... Přes ty moje kamarády. Jako je Silvia Slimáková, a tak podobně. Víte, a tak jsem si řekla „Proč to nezkusit?" A zkusila jsem to. Nelituji toho, je tu děsná sranda!

Samantha: To určitě je, - souhlasím - A jak jsi přišla na svoje jméno?  -Taky si prohlížím Coldin oděv. Sice obnošený, ale to přece nikomu nevadí. Hlavně, že má nyní na výuku a později si určitě pořídí lepší, říkám si v duchu. Trošku sebou cuknu, když Coldy začne s odpovědí -Coldery: Jak jsem přišla na mé jméno? Hm, hm, hm. Musím popřemýšlet. A jo! Coldery mě napadlo hned, co jsem přečetla jednu takovou knížku, to jméno se mi líbilo, tak jsem si dala i tady. Ale samozřejmě, že mi to vytvářela maminka :-DDD. A to příjmení... Prostě jsem chtěla být nějaký led. Tak jsem si vytvořila Ice. Ale zdálo se mi to takové prázdné tak jsem tam přidala "reen". Ale to už ani nevím proč.


Samantha: Zajímavé. A co Tvoje rodina? Je čistě kouzelnická, nebo máte mezi sebou i nějaké mudly, nebo čistě mudlovská?
Coldery: Jasně, že je moje rodina čistě kouzelnická! Pché, skoro všichni od nás z rodiny se dostali do Mrzimoru, tak jsou na mne všichni pyšní, že jsem se do Mrzimoru dostala taky!


Samantha: A co bys nám řekla o sobě? Něco na sebe práskni skrz vlastnosti:-)
Coldery: No, jsem patrončátko Silvii Slimákové. A mám tady kocoura Bojarka :-D A moc ho miluji. Taky tady mám věrnou lásku Kim, která mě taky moc miluje. A líbám skoro všechny lidi, které objevím na hradě, tak se na mě dávejte pozor. Mám menšího bratra, který je naprostý tupec, pardon. Miluji žlutou, zelenou a modrou barvu. Jsem upřímná a zlobím.


Samantha: Ehm, tak to bylo velmi osobní. Tak raději něco jiného, co tvoje zájmy?
Coldery: No, tak mazlení s Bojarem, samozřejmě. Ráda ho krmím, a holím ho. V létě samozřejmě. Když jsou stupně 250 a tak dále. :-) No, potom ráda zpívám, ale neumím to. A taky se snažím o tanec. Třeba "Hula hula" nebo bříšní tance a nebo třeba hip hop. A taky maluji. Třeba zmutované havrany, a tak podobně.


Samantha: Ty máš teda zajímavý život - usměji se - Jak hodnotíš naši školu, když jsi tady chvilku?
Coldery: Bradavice jsou super! Miluji to tady. Jsou tu super lidi a tak. Hodnotím školu na 1********. Je to tu opravdu bezva, a líbí se mi tady. I když, postele by mohli být měkčí, a ošetřovnu by mohli trošku navoňat, je tam děsný smrad, ale to nevadí. No... Vcelku, líbí se mi to.

Samantha: Zajímavé postřehy a ty jsi určitě opravdu zajímavá osůbka - usměji se- Tak děkuji za rozhovor a těš se na malou odměnu :-) Papa

Co jsem si z tohoto rozhovoru vzala?
No asi to, že Coldy všechny miluje a vše se jí líbí. Tak to má být,  šťastná to osůbka…

Žádné komentáře: