čtvrtek 30. srpna 2012

Zpovídáme nováčky – Nena Campbell


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérií článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.
Dnes je na řadě Nena Campbell


Tato hnědovlasá kráska mi padla do oka hned, jak jsem ji poprvé viděla. Její smích je opravdu nakažlivý. Proto jsem se k ní hned rozběhla a položila já následují otázky.


1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?
2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?
3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?
4) Do jaké koleje bys chtěla?
5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?
6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?
7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?
8) Nějaké moudro na konec?

A jak mi Nena odpověděla? To už si můžeme přečíst hned tady:



1) O Hogu jsem se dozvěděla od nejmenované spolužačky, jenž je tím tady tak trochu posedlá :D (v dobrém), takže původním účelem bylo tak nějak jí trochu škodit, ale nakonec jsem si to rozmyslela a budu hrát sama za sebe ;-)

2) Moje rodina? Tak to je zajímavá otázka. Pocházím sice z kouzelnické rodiny, ale babička a dědeček z matčiny strany jsou mudlové ;-) Jinak pocházíme ze severu, nějaké Dánsko Finsko tuším, ale já jsem se narodila v Čechách ;-)

3) Na škole se mi líbí jedním slovem moc :-) Ráda plním magíky a soutěže. Jinak z toho co jsem "objevila" můžu jmenovat tunel v dívčí umývárně, leteckou plochu v Prasinkách (přišla jsem na ní sama, heč :P) a nebo mi docela dlouho trvalo najít kabinky u Madam Malkinové a v NiT ;-)

4) Vysněná kolej není žádná konkrétní. Budu ráda, když v ní bude dobrá parta lidí, sem tam nějaká akce, zkrátka aby se člověk nenudil ;-)

5) Neexistuje :-) Žádná kolej mi vyloženě nevadí, protože je ještě neznám ;-)

6) Rozřazovací slavnost vyhlížím každý den, i když vím, že bude teprve v září. Trošku se toho bojím, ale nemůžu popřít, že jsem strašně zvědavá :D

7) Nevím, co mám očekávat. Zklamáním pro mne bylo, když jsem se včera dozvěděla, že pan profesor David možná neotevře hůlkovědu, na kterou jsem se těšila :-( Jinak ale totéž co u předchozí odpovědi-jsem hlavně zvědavá ;-)

8) Můj oblíbený citát - sny jsou jen popisem skutečnosti :-)


Tak vidíte. Kamkoliv se Nena dostane, všude z ní budou mít jistě radost :)


pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: