pátek 31. srpna 2012

Zpovídáme nováčky - Nemesis Snow Whiteová


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérii článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.
Dnes je na řadě Nemesis Snow Whiteová.

Jako třetí mi do hrsti padla novačka Nemesis. Tuto dlouhovlasou černovlásku s obřím lízátkem v ruce jsem potkala na chodbě do Velké síně. A nenapadlo mě nic jiného, než ji položit hned pár, vám již známých, otázek.
Tak jdeme na to :)



Moje záludné otázečky si můžete připomenou tady :

1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?
2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?
3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?
4) Do jaké koleje bys chtěla?
5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?
6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?
7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?
8) Nějaké moudro na konec?


A odpovědi naší nové Nemesis jdou zde :
1) S rodiči jsme se byli podívat po místě pro naše letní sídlo a málem jsme do školy narazili. Je to neopatrnost postavit doprostřed obrovského pozemku hrad a nikde tam ani nedat šipku "Pozor na nos".
2) Pocházím ze šlechtické a bohaté rodiny. Proč jinak bychom se byli podívat po letním sídle, že?
3) Škola je hezká, i když na některých chodbách je extrémní kosa. Brnění by taky potřebovalo promazat a to už ani nemluvím o schodech, které v nepravou chvíli zavržou - například, když už stojíte notný kus nad nimi. Objevila jsem... no asi naprosto všechno, protože můj orientační nesmysl je rozsáhlý, takže se dovedu ztratit a přitom objevit Ameriku. Dotáhla jsem to na kuchyň, letovou plochu, apatyku... akorát tu kolejní místnost ne a ne najít.
4) Tato otázka mě poměrně rozčiluje. Člověk má svobodu volby, že? Jak mám vědět, co bude zítra, natož se rozhodnout, co se se mnou potáhne celý život?
5) Viz předchozí.
6) Jsem na ní zvědavá, přeci jen je to něco, co ovlivní můj život na dlouhou dobu. A ráda si poslechnu jak skřehotá Moudrý klobouk.
7) Tak samozřejmě... že se děsím. Jak jinak, je to můj první rok, hromada nových lidí, hromada profesorů, hromada nových předmětů, momentálně ani nemám peníze, začínám panikařit, v noci mám noční můry o tom, jak mě úkoly zaživa požírají.... Maminkoooooo!!!
8) Zrušme sáčky! Svobodu gumovým medvídkům!


Tak to jsem tedy zvědavá, kam Moudrý klobouk Nemesis zařadí a jestli se s jeho volbou spokojí :)



pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: