pátek 31. srpna 2012

Zpovídáme nováčky - Alayaya Cassel


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérii článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.
Dnes je na řadě Alayaya Cassel.

Tato vždy upravená černovláska s šedýma očima mě zaujala na první pohled. Na škole je každý den a její úsměv dokáže každého rozehřát.
Chcete o ní vědět více? Čtete tedy více... :)

Moje otázky jsou opět zde:

1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?
2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?
3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?
4) Do jaké koleje bys chtěla?
5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?
6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?
7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?
8) Nějaké moudro na konec?

A skoro všechny její odpovědi najdeme hned tady:

1) Od svých rodičů. V mých deseti letech přemýšleli, do jaké školy mě pošlou, nakonec zvítězily Hogwarts, protože tu studovala moje matka.

2) Pocházím z čistokrevné rodiny. Moje matka na Hogwarts studovala, otec chodil do Kruvalu. Poznali se, když tam moje matka jela na stáž. Zamilovali se do sebe, otec se přestěhoval za mamkou, pak jsem se narodila já.. Bohužel nemůžu říct, čím se moji rodiče momentálně živí, ani vám nemohu povědět nic o mých prarodičích. Nejsou to zrovna svatoušci.

3) Líbí se mi tu hodně a objevila jsem snad vše, co objevit šlo - viz můj seznam magíků :)

4) Chtěla bych do Zmijozelu, kvůli svojí rodině. Kdybych se tam nedostala, byli by velmi zklamaní.

5) Nebelvír! To by byla pro moji rodinu ta největší rána!

6) Těším se hodně a doufám, že mi moje vysněná kolej vyjde. Taky doufám, že madam Niam doplní nějaké pěkné šaty - ještě žádné nemám a chtěla bych, aby mi to slušelo :)

7) Celkem dost, rozhodně bych chtěla být hodně akční, ale bohužel nevím, jak na tom budu v mudlovském životě. Rozhodně bych se někdy chtěla stát Snaživcem roku. Ale jestli to bude tento školní rok, nebo až ten další, těžko říct. Naštěstí se mi za prázdniny povedlo vydělat hodně peněz. Z nich mám šanci Snaživce tento rok splnit, pokud to čas nedovolí, spousta peněz zbyde do dalšího roku.. Prostě se to určitě povede :)

8) <:~~~~~~
Tak doufejme, že to budoucí zelené studentce všechno vyjde a budeme držet palce :)
Pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: