pátek 31. srpna 2012

Zpovídáme nováčky - Lauren Danielle Foxová


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérii článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.
Dnes je na řadě Lauren Danielle Foxová.

Kytice růží v ruce, hvězdy nad hlavou a úsměv na tváři. Tohle jsou poznávací znaky naší nové lososky Lauren. Více o ní hned o pár řádků níže :)


Položila jsem jí otázky jako všem ostatním:

1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?
2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?
3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?
4) Do jaké koleje bys chtěla?
5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?
6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?
7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?
8) Nějaké moudro na konec?

A zde jsou její odpovědi:

1. O této škole jsem se dozvěděla, když jsem jednou hledala nějaké virtuální Bradavice
2. Pocházím ze smíšené rodiny, taťka je mudla a mamka je čarodějka. O své rodinné historii toho moc nevím, nikdy jsem se rodičů na nic neptala
3. Na škole se mi zatím líbí hodně. Zatím si myslím, že jsem toho moc neobjevila, našla jsem zatím letovou plochu.
4. Chtěla bych do Nebelvíru
5. Do Zmiozelu
6. Na rozřazovací slavnost se těším hodně, je to jedna z věcí, které mi snad zpříjemní konec prázdnin
7. Na následující rok se těším, ale nevím, jestli zrovna na učení
8. Na cestě životem můžeš zakopnout a spadnout kolikrát chceš, ale důležité je, aby ses vždy zvedl a šel dál.
Když ti někdo život ničí, usměj se a dej mu tyčí, když ti někdo ničí štěstí, usměj se a dej mu pěstí. :D


Zatím máme chtění a nechtění do kolejí docela vyrovnané. Zde máme jednu možná budoucí červenou. Tak přejeme, ať Ti vše vyjde :)

pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: