pátek 31. srpna 2012

Zpovídáme nováčky - Klára Hermiona Evansová


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérii článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.
Dnes je na řadě  Klára Hermiona Evansová.


Konečně! Tato slečna je opravdu nepřehlédnutelná. Zatím byly všechny slečny tmavovlasé a tmavooké, ale tato vyniká krásnými kudrnatými vlasy, které ji vlají kolem celé hlavy. A ta žvýkačka v puse, ta svědčí o její dětské hravosti.

Ať se o ní můžeme dozvědět něco více, položila jsem jí také pár otázek:

1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?
2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?
3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?
4) Do jaké koleje bys chtěla?
5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?
6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?
7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?
8) Nějaké moudro na konec?

A odpovědi naší kudrnaté novačky máte zde:

1. Dozvěděla jsem se o ní pomocí mojí sestry, která na tuto školu taky chodí.
2. -
3. Na škole se mi líbí moc. Našla jsem si tu spustu nových kamarádů. Objevila jsem tu spoustu věcí, ale nejvíc jsem hledala létací plochu.
4. Chtěla bych do Nebelvíru, nebo do Zmijozelu.
5. Asi by mě nedostali mezi šprty z Havrspáru.
6. Velice se těším na rozřazovací slavnost, už jsem celá žhavá, kam se dostanu.
7. Moc se těším hlavně na soutěže, na úkoly, na nové kamarády.
8. Co neuděláš dnes, nech na pozítří. Zítra máš totiž volno. :D


Ale, tak nechtěla by mezi šprty z Havraspáru? A v Nebelvíru nejsou šprti? No uvidíme, kam se Klárka dostane. Držíme palce, ať je to někam, kde se jí bude líbit :)



pro ŽT Samantha

2 komentáře:

Lily P. řekl(a)...

My jsme tak skvělí od přírody =D

Anonymní řekl(a)...

Krásný originální jméno :D