čtvrtek 30. srpna 2012

Zpovídáme nováčky - Anet Small Witch


Po hradě už se nám nějaký ten čas potulují lososoví. Někteří jsou z nich nadšení více, někteří méně. Já jsem se rozhodla, že se aspoň některým podíváme více na zoubky a přináším Vám sérii článků, kde si budeme představovat jednotlivé nováčky naší školy.
Dnes je na řadě Anet Small Witch.

Jak vidno, Anet má pro srandu uděláno. Ověšená vším, co našla na pouti, se k nám do školy hodí jako kachnička k našemu panu řediteli.
Abychom se o ní dozvěděli něco více, položila jsem jí pár otázek, které vidíte hned tady:


1) Jak jsi se o naší škole dozvěděla?
2) Z jaké rodiny pocházíš? A můžeš nám prozradit něco málo o své rodinné historii?
3) Jak se ti zatím na škole líbí? Co jsi už všechno objevila?
4) Do jaké koleje bys chtěla?
5) A do jaké by tě naopak nedostali ani párem volů?
6) Jak se těšíš na rozřazovací slavnost?
7) A jak se těšíš na následující, tvůj první, školní rok u nás?
8) Nějaké moudro na konec?

A jak mi Anet odpověděla? To už si můžeme přečíst zde:


1. Dozvěděla jsme se přes kamarádku, která mně o téhle škole vyprávěla. :))
2. Nevím, co víc tu napsat, ale pocházím z rodiny mudlů :D
3. Tak líbí se mi tu velmi, našla jsem nové kamarády, objevila jsme tu různé věci, např. jsem nevěděla jak se počítají peníze :D
4. Chtěla bych za žlutýma do Mrzimoru :))
5. No spíš do Zmijozelu..:D
6. No.. Těším a netěším. Protože nevím, jak to všecko dopadne..
7. Těším se velmi, ale nevím, jestli mně všechno půjde skvěle..( To asi každý nováček) :D
8.Určitě bych tuhle školu doporučila všem, kteří sledují nebo mají rádi Harryho Pottera a ví o něm aspoň něco :))

Doufejme tedy, že se Anet její přání vyplní a my budeme mít o jednoho usměvavého človíčka v koleji navíc :)

pro ŽT Samantha

Žádné komentáře: