pátek 31. července 2009

Velkolepý odjezd Kolodějovy poutě

Poslední šance zamávat Kolodějovi!!!
Vicky Charmant
Ano, vítám vás asi už u jednoho z posledních článků v této sezóně o Kolodějově pouti. Někteří si oddychnou, jiní posmutní. Jako mávnutím kouzelného proutku (pozn. red. - snad hůlky p. ředitele, ne?) nám už brzy z rukou zmizí všechny Kolodějovy růže, srdce…
Abych řekla pravdu, já se celkem divím, proč pouť neodjela už dávno! Ptáte se proč? Už nějakou tu dobu dochází zásoby!! A to zejména na střelnici! Kde jsem tohle vzala? To bylo tak…
Minulé úterý se mi celkem povedla brigáda v Žluté tlapě, kromě pár svrčků jsme obdržela ještě 4 žetony. Rozhodla jsem se, že jedny z posledních žetonů utratím na střelnici. A tak jsem střílela. Jenže? Nevystřelila jsem vůbec nic! Že bych měla takovou smůlu, snad není ani možné.
Dneska se situace možná maličko zlepšila, po třech skvěle mířených ranách mi spadly nakonec do náruče Kolodějovy posilující palačinky.
Já osobně jsem tedy celkem ráda, hlavně z toho důvodu, že se mi vyprázdní truhla. =) Co na to ale říkají ostatní?

Claire Magic:
Po pouti se mi možná bude stýskat, ale přijíždí každý rok, takže tu brzy bude zase... :)
Jinak jsem docela ráda, že zase budu mít přehled o tom, co mám v majetku, když mi zmizí věci od Koloděje. :D

Sheila Lostris:
Jsem ráda, že odjíždí. Konečně se zase vyznám v truhle, nyní v ní není k hnutí. Otevřu ji a vypadne na mě plno nepotřebných krámů a za dobu, během níž hledám to, co potřebuji, by vyrostl snad i sám Merlin :-D Ale za rok tu Koloděje opět moc ráda uvítám, jelikož čarodějka je tvor nepoučitelný ;-)

Tak tady vidíte, že minimálně polovina hradu bude jistě oslavovat, ale tak já půjdu Kolodějovi alespoň zamávat, protože i když plní truhly naprosto nepotřebnými věcmi, obohatily nás ty "krámy" třeba o spoustu magíků, to jim musíme nechat! ;-)

1 komentář:

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Hned jsem si musela jít hodit ještě pár palačinek a osliznout pár spolužáků:) Bylo to krásné, ale bylo toho dost:)