středa 29. července 2009

Proč vznikla laboratoř? Víme to!


Velkou síní v nepravidelných intervalech otřásají výbuchy. Stojí za vznikem laboratoře ve sklepení jen snaha naučit obyvatelstvo hradu míchat lekvary nebo je v tom i něco jiného? Střípky poznatků poskládala pro vás exkluzivně poskládala dosud nezařazená sympatizantka žlutého Trimela Vicky Charmant…

Je nad slunce jasné, že největší prospěch a výnosy z toho má madame Stříhavá, šéfka naše kouzelnického kadeřnictví. A tak mě tedy dnes v dopoledních hodinách nevedla do kadeřnictví jen touha po novém účesu (ano, i mě postihlo spálení vlasů do posledního kořínku…), ale i chtíč zjistit, jestli v tom zručná madame Stříhavá nemá také náhodou tak trochu prsty.
Na můj nepřímý dotaz „Co říkáte na bradavickou laboratoř,“ který jsem kadeřnici položila, se madame Stříhavá zatvářila rozpačitě. Po půl minutě z ní vypadlo, že „je to dobrá věc…“ Na to se madame potutelně usmála. Víc se mi už z ní bohužel nepodařilo dostat, protože kadeřnice mě vždy dosti hrubě odbyla tím, že se musí soustředit na barvení mých vlasů.
A tak by mě zajímalo: Nemá v tom kadeřnice tak trochu prsty? Možná i ji teď postihla krize – všichni pryč, minimum akcí, na které by si polovina hradu měnila účesy a galeonků málo…
Teď k ní chodíme třeba i několikrát denně. Jen tak přemýšlím, co by se asi stalo, kdyby se madame Stříhavá najednou rozhodla, že navštíví Merlinovo moře a krámek by se na týden zavřel..? =D

Pozn. šéfredaktorky: Také naše redaktorka Lucy Koralka pátrá o podrobnostech ohledně kadeřnictví:) Komu tato nyní tak prosperující provozovna ve skutečnosti patří? Opravdu je majitelkou sama madam Stříhavá, anebo jde jen o zaměstnankyni a galeony se sypou někomu jinému, kdo stojí v pozadí? Dozvíte se brzy ve Žlutém Trimelovi.

Žádné komentáře: