čtvrtek 2. července 2009

Veľká karnevalová sútaž

Po otevření nového čísla časopisu se objeví Lucy Koralka a spustí:

Konečne ste sa dočkali, milí čitatelia!! Súťaž bola ukončená a mne neostáva nič iné, než len vám ukázať masky našich talentovaných študentov. Zúčastniť sa mohol každý z hradu, počnúc duchmi, študentmi a končiac profesormi. Do redakcie nám dorazilo 11 súťažných masiek, z toho boli dva obrázky od profesorov a zvyšné od študentov. Prosím pri prezeraní a hodnotení obrázkov pozerajte na kvalitu masky, na jej originálnosť a nápaditosť a potom nezabudnite zahlasovať za najlepšiu masku :]

Ale vráťme sa ešte na chvíľku na začiatok súťaže. Za zrodom tejto súťaže bolo sklamanie z neusporiadania karnevalu, ktorý mal byť organizovaný a najlepšie masky mali vyhrať. Tak sme si v redakcií povedali, že by bola škoda neukázať masky a aspoň takto vyhlásiť najlepšiu masku na hrade.

Pozor, dodatočne bola pridaná maska Wenai, a kedže ju dávam až teraz a anketa už beží, nemožeme Wenai tam pridať, preto každý, komu sa páči maska Wenai, nech napíše do komentárov, že jej dáva hlas, kludne to može byt anonymné, meno netreba :]

A teraz už radšej pristúpme k maskám:

(Pozn. Sophia: abyste mě poznali:)

Vendesousa Asio Otusová

Pozn. šéfredaktorky: jak vidíte, ani jeden pán či hoch se nezúčastnil. Dále je divné, že Barbara není žába a že Clea má stejný účes jako já, což se mi teda vůbec, ale vůbec nelíbí. Tak jdu pro vás vytvořit hlasování na obvyklém místě a vítěz se může těšit na odměnu. Pokud jde o Cleu, navrhuji, že ta z nás, která získá méně hlasů, se půjde povinně ostříhat:)


Takže, v anketě hlasujte a zde v komentářích vykládejte a přehánějte, co těm maskám říkáte:)

18 komentářů:

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Do háje, to nebyl dobrý nápad...asi si budu muset zajít do kadeřnictví přece jen já :( jestli mě nepodpoříte:D

Anonymní řekl(a)...

Dávám hlas Wenai =)

Bai

Anonymní řekl(a)...

HLasuju pro Wenai, mimo jiné :)

Anonymní řekl(a)...

Dávám hlas Wenai!

Anonymní řekl(a)...

Hlasuju pro Wenai ;)

Anonymní řekl(a)...

Hlas pro Wenai!

B.

Anonymní řekl(a)...

Jsem pro sl. Barbaru

Anonymní řekl(a)...

Já ještě dodatkově dávám hlas taky Wenai :)
A chci říct, že se omlouvám za moji masku, že je taková škaredá, nevystínovaná.. Měla jsem lepší verzi, ta ale bohužel zůstala navždy v Magnólii a nová se mi dělat nechtěla :D

Al

Anonymní řekl(a)...

Hlas pro Wenai:)

Anonymní řekl(a)...

Můžu protestovat? Jak to, že postavička Lucy de Lioncourt je taková... poničená? :(( To si s ní hrály škrkny, nebo co?
Jinak se zdržuji hlasování, jelikož jsem zúčastněná.. ;)
Lucy

Anonymní řekl(a)...

Dávám hlas Wenai :-)

Anonymní řekl(a)...

dávám hlas Wenai:)

Anonymní řekl(a)...

Hlasuji pro Wenai :-)

Anonymní řekl(a)...

hlasuju pro Wenai :)

Anonymní řekl(a)...

Dávám svůj hlas Wenai

Anonymní řekl(a)...

Hlasuju pro Wenai...

Anonymní řekl(a)...

dávám hlas wenai

Anonymní řekl(a)...

Nej byla Channah