sobota 11. července 2009

Veľká karnevalová súťaž - výsledky

Soutěž byla vyhlášena 2. července 2009 z iniciativy mrzimorské prefektky a redaktorky módní rubriky Lucy Koralky. (Hlasovat mohli anonymně všichni čtenáři. Bylo možné dát hlas i více maskám.) Jak dopadlo on-line hlasování?


Lucy Koralka 7 (14%)

Sophia Glis Glisová 7 (14%)

prof. Lenůlie Čihůlková 9 (18%)

Alanise Olien Harlin 6 (12%)

Vendesousa Asio Otusová 11 (22%)

prof. Letitia te Tiba 7 (14%)

Channah Cohen 11 (22%)

Lucy de Lioncourt 6 (12%)

Clea Haliová 19 (38%)

Barbara A. Lecter 20 (40%)

Melanie Hale 7 (14%)

V anketě hlasovalo 49 čtenářů.


+ Wenai Lafayette dostala 13 hlasů - v komentářích (byla zařazena až po spuštění hlasování v anketě).

Ještě 1 hlas získala v komentářích Barbara, ale i bez něj by byla celkovou vítězkou!


Takže – tramtadadááá!

1. místo Barbara A. Lecter 20 (21) hlasů

2. místo Clea Haliová 19 hlasů

3. místo Wenai Lafayette 13 hlasů


Dále: 4.-5. místo Channah Cohen a Vendesousa Asio Otusová (11 hlasů), 6. místo prof. Lenůlie Čihůlková (9 hlasů), 7. – 10. místo Lucy Koralka, Sophia Glis Glisová, prof. Letitia te Tiba, Melanie Hale (7 hlasů), 11. – 12. místo Alanise Olien Harlin a Lucy de Lioncourt (6 hlasů)

Na závěr mohu dodat, že tedy čestně splním slovo a navštívím to kadeřnictví a nechám se nově ostříhat, abychom neměly s Cleou stejný účes. Clea nade mnou vyhrála v počtu hlasů 19:7…


Vítězka obdrží v nejbližších dnech soví poštou cenu, až mi Lucy prozradí, co to bude, prozradím to i vám.

Vaše Sophia Glis Glisová

4 komentáře:

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Tak už mám zase svůj předchozí červenooranžový účes, podle růžových vlasů poznáte Cleu:)

Medvídek řekl(a)...

Ta Wenai vypadá dobře, škoda že jsem nehlasoval.

Letitia řekl(a)...

Mne sa páčila slečna Sophia a Vendsousa :)
Ale na Kiribati mi Trimeles priletel až teraz, tak som už nestihla hlasovať.

Anonymní řekl(a)...

Jéjky trapas :D jsem poslední :D

Al