středa 25. července 2012

Nováčkovská soutěž Žlutého Trimela – 3. kolo!


Milí nováčci,
blížíme se do finále, je tu třetí, a tedy závěrečné kolo soutěže určené právě vám. Připravila si ho pro vás Ashaii Naomi Naiad, studentka 3. ročníku Mrzimoru.


Tentokrát se vydáte do prostor našeho hradu, budete hledat a pečlivě pátrat. Toto kolo by vám mělo nejen vynést nějaké body a přiblížit vás nové školní uniformě, mohlo by vám také pomoci lépe poznat vaši novou školu. Vězte, že i já, třeťačka, stále objevují nové věci a zákoutí, o kterých jsem neměla ani tušení.

A co přesně bude tedy vaším úkolem? Na následujícím obrázku jsou fotografie různých částí naší školy. Vy je vypátráte a napíšete mi, kde přesně se nacházejí.





Chci očíslovaný seznam jednotlivých umístění. Popis by měl být natolik konkrétní, aby se i neznalý člověk mohl na dané místo dostat.

Tedy například: knihovna, katalog knih

Pozor: všechny fotografie vznikly pouze v rámci hradu, to znamená, že stačí hledat pouze na stránkách začínajících hogwarts.cz. Nemá tedy smysl prohledávat kolejní weby, časopisy či školní spolky.

Obrázku je 16,  každý nalezený bude ohodnocen jedním bodem, maximálně tedy můžete získat 16 bodů. Výjimečně lze najít některé předměty na naší škole víckrát, v této soutěži se s tím však nemusíte zatěžovat, bonusové body za to nebudou.

Vypracování posílejte sovou mně, Ashaii Naomi Naiad, a to nejpozději do konce července, do 31.7.!

Takže pátrání zdar a hodně štěstí!

PS: neváhejte se zúčastnit, i když jste vynechali některé z předchozích kol anebo jste nenašli, odkud pocházejí všechny fotografie. Stále máte šanci na výhru :) I když třeba ne na tu úplně nejvyšší odměnu, ale aspoň něco menšího se dostane na každého účastníka, úměrně celkovému umístění.

Ashaii Naomi Naiad

7 komentářů:

Esperanza Luisana Morgan řekl(a)...

Jůů...škoda, že nejssem nováček:D Žluťáčci, už se na vás těším:-))

Anonymní řekl(a)...

POZOR POZOR! Vyskytla se taková menší chybička. Číslo 9 byste jako ještě nezařazení nováčci neměli najít, což se mi bohužel od mého lososáctví stačilo vykouřit z hlavy. Obrázek 9 tedy nemusíte hledat, nebude se počítat do celkového hodnocení a za toto kolo můžete získat maximálně 15 bodů. Tímto se omlouvám za veškeré zmatky.
A ještě jedno upozornění: tato soutěž má být samostatná, jestli zjistím, že s někým spolupracujete, budete drhnout všechny moje kotlíky! Bez kouzel samozřejmě :D

S omluvou Ashaii N. Naiad

Anonymní řekl(a)...

Já ho našel za pomoci strejce googla. Nějakej bonus za to nebude? :D

Tripp

Anonymní řekl(a)...

Trippe, navrhovala jsem to, ale bohužel to neprošlo :D Nechceme zvýhodňovat ty, kteří by případně použili ještě studujícího strýčka a podobně.

Ash

Anonymní řekl(a)...

Tohle se mi nelíbí, když si někteří dali práci s tím, to najít.
Navíc, přestože do dané místnosti nemáme přístup, nic to nemění na tom, že logicky se to dá odvodit už jen ze samotného obrázku. Nikdo přece nebude hledat kotlík na famfrpálovém hřišti.

Kde se nachází obrázek číslo 9. jsem si zjistila sama, bez pomoci nějakého živého tvora. Nelíbí se mi, že mám být škodná kvůli tomu, že si někdo stěžuje a neumí logicky uvažovat, případně googlit.

Uplně na začátku jste uvedli, že "Pakliže by došlo ke shodě bodů několika z vás (o čemž letos vzhledem ke skladbě úkolů pochybuji)".
Ke shodě bodů dost pravděpodobně dojde, protože tímhle rozhodnutím (stažení obrázku č. 9 a neudělání z něj bonusové otázky) hodíte do jednoho pytle ty, kteří si dali práci to najít (já a Tripp), a ty, kteří si místo hledání a logického uvažování raději postěžovali.

Alayaya Cassel

Vicky řekl(a)...

Myslím, že to bylo odůvodněno dostatečně.
Chybka se vloudila, je nám to líto, rozhodli jsme se pro řešení, které nebude podporovat ty, co neřeší sami. Tím samozřejmě netvrdím, že někdo z výše komentujících podvádí, najít se to samozřejmě dá např. formou novin, jak už někdo podotkl, ale pak už to není obrázek přímo z hradu...
Odvodit se to možná taky dá, ale ne každému to dojde, prvotní účel naší soutěže je v tom, aby se na hradě hledalo, poznávalo, ke kotlíku se "průměrný" nováček prostě nedostane, proto jsme se rozhodli, že nebudeme penalizovat ty, co hledají opravdu jen na hradě.
Je mi líto těch, co si dali i s kotlíkem práci, ale bonusové body za něj dávat nebudeme.
Ještě jednou se za chybu omlouvám, mělo mi to při kontrole dojít. Nic podobného se nám doposud nestalo.

Anonymní řekl(a)...

Hezky řečeno :)
Tomáš Veverka - Brouček