středa 18. července 2012

Jak dopadla červnová registrace?

Zajímá Vás, jak dopadla letošní červnová registrace? Kolik nováčků bylo přijato a kolik nepřijato? Jaké začáteční písmenko bylo nejvíckrát vybráno? Kolik nováčků si vybralo dvě jména a kolik tři? Má někdo z nich jméno někoho z knih o Harrym Potterovi? To jsem vybádala jen a jen pro vás. =)

Popravdě jsem podobnou statistiku chtěla udělat už v únoru. Nicméně mě v půlce registrace přestalo bavit zapisovat si všechna jména registrovaných, a tak jsem se na to mírně řečeno vykašlala. Když byl ale oznámen termín té červnové, rozhodla jsem se, že tentokrát ji dokončím se vším všudy. =)
Celkově se na naši školu hlásilo 115 dívek a chlapců (přesný poměr neznám, protože ne vždy dokáži podle jména určit pohlaví O:) ). Přijato jich bylo 103, což podle grafu vytvořeném v mudlovském excelu říká, že se jedná o 90% přijatých. Nedostalo se tedy "pouhých" 12 osob. Ty ale mají šanci to zkusit zas v příští registraci na konci srpna.

Co se týče jmen z knih o Harrym Potterovi, tak těch jsem nalezla 6, respektivě čtyři, z nichž jedno bylo ve dvou různých podobách použito hned třikrát. (Pozn.: Mezi jména z HP jsem počítala pouze některá příjmení, která v knize měly trochu významnější postavy. Takže Evans/Evansová, Black, Abbotová, Bones.) Za zmínku stojí i to, že všech šest nováčků s jedním z těchto příjmení se do hradu dostalo.


Pokud se podíváme na podíl toho, kolik nováčků má pouze dvě jména a kolik tři, tak zde jasně převažují jména dvě. Celých 71% registrovaných si vybralo dvě jména, zbývajících 29% pak jména tři. 

Poslední věcí, kterou jsem se zaobírala, bylo počáteční písmenko křestního jména. Jen málokterý žlutý přeci jenom utekl "éčkaření" a podobně. =)
Nejoblíbenější bylo jisto jistě A, které se zvolila 15 nováčků - a ani to není velké překvapení, patří k oblíbeným i mezi obyvateli hradu. Následovalo ho E (kolik bude asi hrdých éček? =) ) a M. Objevila se i některá netradiční písmenka, která vídáme jen málokdy, až jsme na jejich existenci málem zapomněli. =) 

To je ode mě vše. =) Pokud by nějaký nováček neuvěřitelně toužil zjistit, kolikátý se registroval, tak stačí napsat sovu (jen si na odpověď možná chvíli počká).
Elizabeth Gibsonová

5 komentářů:

Paul Brewer řekl(a)...

Skvělá statistika!

Paul

Vicky řekl(a)...

Souhlas s Paulem. ;-)

Esperanza Luisana Morgan řekl(a)...

Pěkné, už abych byla zpátky na hradě:-)
+tiše doufá, že začne registrace+

Anonymní řekl(a)...

Skvělé! Už se těším až je potkám. Požádala jsem totiž o rozmrazení.
Destrica di Angelo

Anonymní řekl(a)...

Super!!! :D. Šikulka :)

žElva Brockwood