úterý 1. května 2012

Zimní soutěž - slovo organizátorky

Shrnutí  očima organizátorky Ciline Flameové.
Ták. Předně musím poděkovat, ne-li přímo zahrnout dary, naši úžasnou šéfredaktorku Sophinku. Jelikož jste mě tak překvapili svou účastí, že jste mi začli přerůstat přes hlavu a nebýt Sophinky, dopadlo by to asi špatně a ještě stále by nám ležely na stole nedodělané výsledky třetího kola. Takže ještě jednou DÍKY, Sophinko.

Víte, na začátku jsem si myslela, že to bude jednorázová soutěž. Jenže jste mě tak nadchli, svou účastí a počtem příspěvků, že jsem nemohla odolat a musela vypsat pokračování. Jak si jistě pamatujete, kategorií v druhém kole byla opravdu spousta! A taky spousta příspěvků na ohodnocení a upravení do článku - zašklebí se -. Ale nějak jsme to přežili a zdárně to doťapali do konce.

Jsem fakt ráda, že žádná kategorie nezůstala bez příspěvků a do každé se našel aspoň jeden. Tímto patří dík i vám. Nevím, jak vám, ale mně osobně se nejvíce líbily příspěvky z kategorie ,,Zima čaruje" - opravdu kouzelné. Takže ještě jednou děkuji všem zúčastněným a doufám, že vás to bavilo.

Jeden odstaveček musím také věnovat naším porotcům: mdm Sel, mdm Monny, mdm Angí (která nám v průběhu soutěže zfialověla, ale začínala jako červená), Cher, Dark a Is. Bez těchto šesti obětavých lidiček by to rozhodně nešlo. Každou fotku vám porotkyně okomentovaly a ohodnotily, a že jich bylo opravdu dost! Takže děkuji i porotě.

A dám vám radu – nikdy se do organizování takovéhle soutěže nepouštějte, pokud nemáte hromadu času a trpělivosti. - spiklenecky mrkne -

Ciline Flameová

Žádné komentáře: