neděle 29. dubna 2012

Celkové výsledky Zimní soutěže

Soutěž, kterou s velkorysým rozmachem v prosinci rozjela naše zánovní  redaktorka Ciline Flameová, se nám velice protáhla, ale konečně zde máme definitivní výsledky. Se závěrečným vyhodnocením jsem Cilince pomohla, ona ale slíbila napsat vlastní shrnutí, dojmy a zkušenosti. Takže to také ještě přijde:)

Soutěž měla čtyři kola, v každém byla dvě témata, v kole druhém dokonce témata čtyři. Můžete si je připomenout v níže uvedené podrobné tabulce. Celkem se zapojilo třináct autorů, většina z nich se ale zúčastnila jen jediného kola. Já jako šéfredaktorka jsem chtěla organizátorku podpořit, proto jsem se jako soutěžící zúčastnila všech kol (samozřejmě anonymně, takže to nikdo z hodnotitelů nevěděl a také mě ani trochu nešetřili:)).
Nejvěrnější a nejúspěšnější soutěžící v Zimní soutěži byla bývalá kolejní ředitelka Mrzimoru, madam Letitia te Tiba, která se zapojila do tří ze čtyř kol a vždy velmi zdařile. Proto nikoho nepřekvapí, že právě ona je s 544 body absolutní vítězkou Zimní soutěže! Gratulujeme! Jako hlavní cenu madam Leti posíláme Žlutočerné fanouškovské třásně.
Mně, tedy Sophii Glis Glisové, připadlo díky účasti ve všech kolech za získaných 446 bodů místo druhé:) Cili mi slíbila kolejní šálu ke školní uniformě.
No a 3. místo  obsadila nebelvírská Malmin Taogdóttir, která sice obeslala jen druhé kolo, ale zato ve všech čtyřech kategoriích a nasbírala tak 230 bodů. Z našeho kumbálu jí jako odměnu pošleme Medvídka šikovné švadleny, protože je tak šikovná:)
Gratulujeme a děkujeme za účast nejen vítězkám, ale i všem ostatním soutěžícím, kompletní pořadí je v následujících tabulkách.
Jsme si vědomi toho, že soutěže v kolejních  časopisech jsou zkrátka něco navíc, víme, že pro mnohé má větší cenu účast v soutěžích školních, kde mohou získat body nebo peníze. O to více si vážíme všech třinácti účastníků, kteří se zapojili do naší zimní Soutěže. Máme radost, že jsme mohli našim čtenářům přinést tolik zajímavých obrázků. Díky!
Vaše Sophia Glis Glisová



Žádné komentáře: