středa 9. května 2012

Hokejové šílenství ve Velké síni

Ať už se vám to líbí nebo ne, hokejové šílenství týkající se (mudlovského) MISTROVSTVÍ SVĚTA 2012 už zasáhlo i náš hrad. 

Konkrétně při předvčerejším zápasu proti Norsku. Všichni řešili skóre, góly a opomenuty nebyly ani bídné výkony národního týmu. Dalo by se téměř říci, že ve Velké síni probíhal téměř přímý přenos s mnoha na sobě nezávislými komentátory. Jedni se rozohňovali nad neschopností hráčů, jiní byli s výsledkem spokojeni. A byli tu i tací - ano, přiznávám, včetně mě - kteří vypustili pár nevhodných poznámek na adresu těch pánů v průhovaných dresech. Tuším, že se jim říká rozhodčí. Jak zápas probíhal,  tušili tedy i ti, kteří mu normálně nevěnují ani minimální pozornost. V tu chvíli však nebylo důležité, zda jste z Mrzimoru či Nebelvíru, Havraspáru nebo Zmijozelu. V tu chvíli jsme byli prostě národ. Ať už jde o hokej či famfrpál - vždy nás to spojí! 



Ukázku přímého přenosu vám samozřejmě také přináším.


Jak můžete vidět, hlavními hogkomentátory jsem byla já a nebelvírská Esperanza Milagrosa. Do hovoru se zapojila také Lilian Isabella Rorrs nebo zmijozelský Lee Mortir, účastníků bylo v průběhu celého zápasu mnohem víc. 
Dairine von Cartage

2 komentáře:

Esperanza Milagrosa řekl(a)...

Jéééé jsem slavná :-D

zároveň se omlouvám, pokud někdo zrovna hokejem nežije, nechci být otravná, ale toto je jediný mudlsport, který sleduji, tak se chci radovat tam, kde to mám nejraději - na hradě :-)

E.M.

Dairine von Cartage řekl(a)...

Espi, myslím, že takových nás tam bylo víc :P :D :))