středa 9. května 2012

Mrzimorští borci - Jane Karen Langley

Poslední mrzimorským borce je studentka 4. ročníku Jane Karen Langley. Jak se jí podařilo nalétat neuvěřitelných 95 terčíků a má-li ještě vyšší cíle, to se dozvíte v rozhovoru! 




Ahoj Jane :) Moc děkuji, že sis na mě udělala čas :) Tak nejprve... jak dlouho ti trvalo, než jsi se vyšplhala na úplnou špici v létání?

No... jsem ve čtvrtém ročníku, ale létala jsem už pár let předtím... můj táta mě to naučil :-) ale terčíky jsem chytala až tady, takže plus minus 4 roky :-)



Těší tě, že jsi v chytání terčíků předčila i "fajnšmejkry", kteří létájí už o mnoho déle?

Takhle se na to nedívám... já prostě experimentovala s nastavením koštěte, hledala optimální dráhu, počítala pravděpodobnost výskytu, snažila se aplikovat teorii chaosu a tak... je to pro mě spíš jen experiment :-)



Páni, to je až moc odbornosti najednou :D Každopádně radost z toho, že jsi první, ale máš, ne? :)
Ty chceš slyšet, že ano, viď? -smích- Tak nemůžu říct, že mě to vůbec nepotěšilo, ale oslavu pořádat určitě nebudu... mohlo to být ještě lepší... udělala jsem hloupou chybu... :-)



Prozradíš nám jakou?

No... měla jsem 65% šanci, že další půjde nahoře a 28% že půjde dole, já dala na svůj instinkt a šla dolů :-)



Určitě ještě budeš mít takovou šanci :) Máš nějakou radu nebo tip pro ty, kteří by se ti snažili alespoň přiblížit?

To bohužel asi nejde... jednak jsem nad tím strávila hafo času, ale spíš je to celkem náročné... lítat nad 60 je o náhodě a můj postup je náhodu eliminovat ;-)



Tak tedy hodně štěstí do dalších letů a děkuji za tvůj čas :)

Huff huff ;-)





Tímto rozhovorem s nadanou "létařkou" Jane končí série Mrziborců, ale nezoufejte, to přeci nejsou jediné zajímavé osobnosti u nás v koleji! Již brzy se můžete těšit na další a další...

Dairine von Cartage

Žádné komentáře: