čtvrtek 12. dubna 2012

Mrzimorští borci - Elizabeth Gibsonová

I mezi mrzimorskými se najdou tací, kteří se v žebříčcích naší školy umisťují na předních příčkách. Konkrétně Elizabeth Gibsonová, Oresta Vianueva a Jane Karen Langley. Jako první jsem se sešla s Elizabeth, která je v bodování na krásném 7. místě.



Elizabeth je studentkou 2.ročníku Bradavické školy a letošní účastnicí Sedmiboje. Mimo jiné je taky z nás mrzimorských nejvýše, dokonce ještě v první desítce. Jak se jí daří získávat tolik bodů a jak to všechno zvládá, na to jsem se jí zeptala U Tří košťat. 



Ahoj Eliz :) Jsem moc ráda že jsi svolila k tomuto rozhovoru :) A moje první otázka se samozřejmně týká toho, jak to zvládáš, tolik předmětů, seminářů, soutěží?
Ahojky Dairine :) počkat, já stíhám? Stíhala jsem bez sedmiboje, teď už tak moc ne, no :) Sice nějakou tu soutěž udělám a úkoly taky, ale semináře teď třeba vůbec nemám. :)

Já myslím, že 125 bodů za semináře není vzhledem ke tvým 11 předmětům tak málo :) Stíháš vůbec nějaký osobní život, nebo neustále jen ležíš v knihách?
Stíhám, samozřejmě. :) I když je to dáno tím, že nejsem zrovna člověk, co musí chodit na x kroužků a každej den se šprtat do školy. :))



Tak to je dobře :) Ale když už jsi nakousla ten sedmiboj, nedá mi to a musím se zeptat.. Jak ti jde vypracovávání úkolů?



Tak úkolů... ono mi to třeba jde, ale nechytnu ten úžasný nápad a prostě to tak nějak vypadá, no. :) Ale ten sedmiboj zabere hodně času a je to i docela o nervy, no. :)



Já tě každopádně obdivuji, na to bych nervy neměla :) A držím palce do dalších kol! Ale zpět k bodování .. Nejsi trochu zklamaná, že i přes všechno tvé úsilí je Mrzimor stále na poslední příčce?

Tak ani ne. :) Aktuálně to vyšlo dost špatně, protože hodně lidí z Mrzimoru maturuje, nebo dělá státnice a navíc k nám nešlo moc aktivních nováčků, i když se samozřejmě najdou. :) Každý má dělat tolik, kolik toho stihne a když se vyskytne jeden blázen, co toho dělá prostě hodně, tak je to jeho věc. - smích -



Takže sama sebe nazýváš bláznem? To je ale pěkné - smích - 
Já jsem blázen a navíc občas i sebevražedný, madam Angí by mohla vyprávět - smích -



Určitě se jí optám ! - smích - Na závěr bych ti chtěla popřát štěstí ve všech tvých předmětech a v sedmiboji, drž se :) A děkuji za tvůj čas :)

Nemáš zač ;) Děkuji :)





Ještě jednou bych tedy chtěla Elizce moc poděkovat za její čas a za pěkně strávenou chvilku s Máslovým ležákem U Tří košťat :) Příště se můžete těšit na rozhovor s nejbohatší studentkou Mrzimoru - Orestou Vianuevou


Dairine von Cartage

1 komentář:

Sam-Am řekl(a)...

To je mé patronče - jsem na Tebe hrdá. :))