sobota 7. dubna 2012

Večer s knihou Harry Potter a Ohnivý pohár

Ahojte hrade:)
Jak možná někteří víte, a ti, co nevíte, si to najděte, já (Jostýnka) a Em Moonová jsme před nějakým časem rozjely Večery s knihou HP.

Je to akce pro nás, krásné žluťásky, a docela dobře se uchytila. Což znamená, že nám na večer vždy někdo přijde:)
A my z toho máme velkou radost.

Na našem čtvrtém večeru s námi spolupracovala i skvělá sedmibojařka Elíza.  Taky si pro svou žlutou kolej připravila super hru.

A teď pár perliček a vyhlášení vítězů:)

Jako první měla soutěž Elíz. Připravila si pro nás všeobecné otázky, které se týkaly Ohnivého poháru.
Tak například:
1) Kdy se podle profesorky Trelewneyové narodil Harry Potter?
Inouš: Ten rok, kdy Voldy zabil jeho rodiče!
Dolween: Eliz, očividně jindy, než se opravdu narodil, ale nevím :))

Správná odpověď je:  uprostřed zimy

Tuto soutěž jsem vyhrála já :) Bylo to úplně poprvé, co jsem soutěžila.
A Elíz pronesla toto: Jost překřtívám na Ejost =D
Ono totiž, kdo četl předchozí článek, tak ví, že v soutěžích vedla Éčka. Kdo neví, ten si najde starší článek o Večeru HP :D
http://trimeles.blogspot.com/2012/01/vecer-s-knihou-harry-potter.html

Další soutěž jsem měla já. Jako obvykle jsem dávala různé věty, a žluťásci museli uhodnout, kdo ty věty řekl.
Tak například :
Jos: 9. ,,Vepřové kotlety!“
Susan: Brundibár:D
Tuto soutěž vyhrály Susan a Elíz. Gratulace holky:)

A poslední soutěž vedla má drahá kolegyně Emily.
Princip její soutěže už jsme také dobře znali a s napětím očekávali. Em udávala nějaká jména, a chtěla vědět, kdo to je.
Například:
Em: 5 - co takový Viktor Krum?
Vea: kráč famfrpálu
Jos: Ještě že místo toho k nebylo s :D
Em: Ještě v kruvalu přehoď r a u a máme to tu krááásný :D:D
Jos: Tohle asi do Trimela psát nemám, co? :D
Em: To tam klidně napiš, ať vidí, že máme v koleji veselo :D

Tuhle soutěž vyhrála Vea.

No a to je asi tak všechno, co se dělo.

Děkuji za pozornost a pokud jste dočetli až do konce, taky děkuji.

Jostein Lauierová 

Žádné komentáře: