pátek 13. dubna 2012

Mrzimorští borci - Oresta Vianueva

A máme tu dalšího mrzimorského borce a tentokrát to je největší zbohatlík Mrzimoru, Oresta Vianueva! Jsem moc ráda, že si na mě Oříška, jak se jí říká, udělala čas. Jak šetří či nešetří a co je její sen, to si můžete přečíst v rozhovoru! 

Zdravím :) Jsem moc ráda, že jsi se uvolila k rozhovoru :) Jaký je to pocit, být nejbohatším studentem z koleje?
Dokud jsi mi to neřekla, neměla jsem o tom ani tušení :-) Je to zvláštní. Ale tajně toužím být nejbohatší na škole, ale to se mi nestane - zasměje se –

Třeba ano, už ti chybí jen něco málo přes 150 galeonů - směje se - . Šetříš hodně, nebo jsi takový ten "shopaholik"?
Právěže nešetřím vůbec. Chci si pořídit domek v Godrikově dole, ale když už něco mám našetřeno, a jednou za dlouhou dobu vlezu na Příčnou ulici, rozfofruji vše, co mám. Takže by se dalo říci, že v tu chvíli bývám shopaholik.

Domek? Páni :) A jak by měl ten tvůj vytoužený vypadat? Domek samozřejmě:)
Inu, chtěla bych domek V Nebi :-)

Tak držím pěsti :) A jak všechny paníze vyděláváš? Jen soutěžíš, nebo i píšeš?
Děkuji. Teď spíše soutěžím. I když je to soutěž jednou za čas. Jako student r. s. dostávám měsíčně plat, tak se ho snažím nerozházet. Na psaní nemám talent :-)

Vidíš, to jsem ani netušila, že studenti r. s. dostávají plat :) No, každopádně přeji mnoho štěstí s šetřením a ať z tebe je jednou ten nejbohatší na škole! Děkuji za rozhovor - usměje se a podává ruku –
Děkuji :) A těšilo mě :-)


Já moc děkuji Orestě za pěkné odpoledne nad šálkem čaje a vy se příště můžete těšit na posledního Mrziborce - Jane Karen Langley.

Žádné komentáře: