čtvrtek 5. dubna 2012

Fotoreportáž: Jaro s koňmi

Hodně lidí asi netuší, že se každý březen - už nějakou tu dobu - koná v Lysé nad Labem výstava Jaro s koňmi, spojená s výstavou Zemědělec. Na té výstavě jsem byla už potřetí, což někomu může připadat trochu divné - vždyť je to výstava koní! :) Ale protože koně miluju nadevše, tak mi ani ta dlouhá cesta do Lysé nevadí a pokaždé si to užiju. :) A aby jste věděli, o co přicházíte (nebo nepřicházíte, záleží na tom, do jaké kategorie zvířat řadite koně), tak jsem z fotek vybrala ty nezajímavější a nejpovedenější, aby vám to alespoň trochu výstavu přiblížilo. :))


Tento kůň byl vyhlášen jako nejkrásnější kůň výstavy. Já osobně bych se svou zaujatostí pro noriky asi pro něj nehlasovala, ale musím říct, že je opravdu nádherný. :)

Holandský teplokrevník, kterého jsem viděla poprvé v životě. Sice má původ většinou stejný či hodně podobný jako český teplokrevník, jediný podstatný rozdíl spočívá v tom, že se narodil v Holandsku. :)



Když se vám před očima vyválí kůň ve volnosti, tak je to něco neuvěřitelného. :))
Tak tenhle kůň už měl leháro povinné :)) 

Koňácké přísloví - co je malý, to je rychlý! :)

Pokus vzlétnout se nepodařil... příště to bude chtít víc Red bullu.
Fotku jsem použila i v jarní fotosoutěži, tak ať aspoň víte, kde se to dá vidět. :)
Pokud to nevíte - koně se panicky bojí ohně. A pro ochránce lidských práv - ten člověk je povoláním kaskadér, tak se nebojte. :))
Šikovní poníci :))
Jezdkyně má můj obdiv :) ze zkušenosti s noriky vím, že udržet v přijatelné rychlosti skoro tunové zvíře není zrovna nejlehčí. :))

V minulých letech se na týhle poničce předváděla džigitovka, letos bohužel ne :/ ale zato vynikla jinak. :)
Fríský kůň, neboli Černá perla na dlouhých otěžích. Málem jsem si poslintala foťák... :))
Tak snad vám to aspoň trochu výstavu a (hlavně) koně přiblížilo, i když vím, že jim moc lidí neholduje :)).
Elizabeth Gibsonová

2 komentáře:

Vicky řekl(a)...

Skvělý článek, Eliz, dříve jsem na tuhle výstavu taky pravidelně jezdila. :-) Nejvíce se mi líbí ten maličkatý shetland. :-)

Dairine von Cartage řekl(a)...

Já se tam snad nikdy nedostanu :( A ten frísák je boží ! :))
A co se týče toho ohně, klobouk dolůů)